Beste,
Ik ben een gelukkige winnaar geweest van een mediamarkt Kassakans voucher ter waarde van €50.
Heb besloten op 7 mei jl. een product aan te schaffen via de webshop van mediamarkt.
Het product heb ik deels betaald met achteraf betalen (via Klarna) en een deel met de kassakans voucher.
Achteraf bleek het product niet naar tevredenheid te zijn en heb besloten om het product te retourneren bij een vestiging bij mij in de buurt.
Het retourneren vond plaats op 9 mei jl.
Op 9 mei jl. heb ik Klarna geïnformeerd (via hun app) dat ik het product geretourneerd heb en zodoende de betaling gepauzeerd. Op 18 mei jl. bericht van Klarna ontvangen dat het product is geretourneerd en mijn betalingsverplichting is komen te vervallen.
Maar van mediamarkt niets vernomen over de kassakans voucher, heb dus besloten om contact op te nemen met de klantenservice van mediamarkt.
Naar meermaals contact, via Chat en telefoon, met de klantenservice van mediamarkt, heb ik nog steeds niet mijn kassakans voucher retour. De medewerkers van de klantenservice vertellen me steeds dat de betreffende afdeling "het aan het behandelen is".
Op het moment van schrijven wacht ik inmiddels al 21 dagen op mijn kassakans voucher.
Mijn vraag is, wat kan ik nog ondernemen om de zaak te bespoedigen? Wat zijn mijn rechten?
Alvast vriendelijk bedankt voor jullie hulp.
Met vriendelijke groet,
Maykel