Mediamarkt Kassakans voucher nog steeds niet retour

• 30 May 2021
  • 5 reacties
  • 63 Bekeken

Beste,

Ik ben een gelukkige winnaar geweest van een mediamarkt Kassakans voucher ter waarde van €50.

Heb besloten op 7 mei jl. een product aan te schaffen via de webshop van mediamarkt.

Het product heb ik deels betaald met achteraf betalen (via Klarna) en een deel met de kassakans voucher.

Achteraf bleek het product niet naar tevredenheid te zijn en heb besloten om het product te retourneren bij een vestiging bij mij in de buurt.

Het retourneren vond plaats op 9 mei jl.

Op 9 mei jl. heb ik Klarna geïnformeerd (via hun app) dat ik het product geretourneerd heb en zodoende de betaling gepauzeerd. Op 18 mei jl. bericht van Klarna ontvangen dat het product is geretourneerd en mijn betalingsverplichting is komen te vervallen.

Maar van mediamarkt niets vernomen over de kassakans voucher, heb dus besloten om contact op te nemen met de klantenservice van mediamarkt.

Naar meermaals contact, via Chat en telefoon, met de klantenservice van mediamarkt, heb ik nog steeds niet mijn kassakans voucher retour. De medewerkers van de klantenservice vertellen me steeds dat de betreffende afdeling "het aan het behandelen is".

Op het moment van schrijven wacht ik inmiddels al 21 dagen op mijn kassakans voucher.

Mijn vraag is, wat kan ik nog ondernemen om de zaak te bespoedigen? Wat zijn mijn rechten? 

Alvast vriendelijk bedankt voor jullie hulp.

Met vriendelijke groet,

Maykel 

5 reacties

Hoi @Imke, ik ben lid van de Consumentenbond en heb een Volledig & Vertrouwd abonnement. 

Ik zal vanmiddag contact opnemen met je collega's. 

Beste,

Toevallig vandaag mail gehad van mediamarkt en heb mijn voucher retour gekregen.

Het topic kan wat mij betreft gesloten worden. 

Badge +8

Hi @Maykel, wat vervelend dat je zo lang op je voucher moet wachten. Als je lid bent van de Consumentenbond en een Volledig & Vertrouwd of Geld & Recht abonnement hebt, kun je hierover ook telefonisch contact opnemen met mijn collega's. Je bereikt hen op werkdagen tussen 8.30 en 18 uur via 070 445 45 45.

Reputatie 4
Badge +2

Stom dat de consumentenbond dit topic niet sluit als de betreffende klant dat heeft gevraagd

Badge +8

Wij sluiten zelden topics, @Luiks. Als de Topic Starter aangeeft dat het topic gesloten kan worden, is dat genoeg en weten andere Communityleden dat er niet meer op gereageerd hoeft te worden.

Reageer