MediaMarkt: Slechte ervaring

• 19 June 2021
  • 8 reacties
  • 141 Bekeken

Badge

waar belazerd door de Mediamarkt! Tv gekocht eind Mei. Verkeerd voorgelicht.
6u!! in de wacht gestaan voor een oplossing,
8!!verschillende mensen gesproken
5! Mails
20!! beloftes
Terug naar Mediamarkt Tilburg voor een oplossing. Uur gewacht.
€45,- bij moeten betalen voor plaatsen en muurbeugel vooraf!
Medewerker weer vergeten een afspraak te maken met het plaatsingsbedrijf
Ik zou teruggebeld worden door Mediamarkt, niet teruggebeld
2 weken later plaatsingsbedrijf aan huis. Geen opdracht gehad voor muurbeugel! En dus niet bij.
Bij uitpakken tv blijkt er een scheur in de tv te zitten
Gebeld en hij zou omgewisseld worden
Moest de tv wel weer uit de doos halen om foto's te maken van de tv terwijl het plaatsingsbedrijf dit al voor mij had gedaan en door zou sturen. Ik gaf aan dat ik alleen ben en met mijn slechte rug dit niet goed kon. Hij weigerde contact op te nemen met het bedrijf waardoor ik de doos open heb moeten snijden om de tv eruit te halen en foto's te maken. Hij zou terugbellen of hij de foto's goed had gehad.
Wederom niet teruggebeld!
Deze ochtend naar Mediamarkt Tilburg gegaan, uur gewacht en daar wordt doodleuk verteld dat hij ter beoordeling naar een reparatiecentrum moet omdat hij al 19 dagen in huis staat!!!! Hoe gek kun je het maken!
Door het toedoen en niet handelen van medewerkers van de Mediamarkt staat hij zo lang in huis!
Geen sorry of wat vervelend, niks! alleen een hooghartig mens zonder compassie of medeleven of enigszins mijn emotie snappen.
Hoe verschrikkelijk slecht kun je met je klanten omgaan! :oops: :oops: :oops: :oops:

Contactmomenten met Mediamarkt:
30-5
1-6
2-6
3-6
4-6
5-6
9-6
11-6
18-6
19-6
En weer terug bij af of nog erger maar moeten afwachten tot er iets gebeurd of nog meer vervelende gebeurtenissen erop volgen.
Ik slaap hier ondertussen slecht van! heb hard gespaard voor een nieuwe tv. Degene die ik nu heb staan werkt niet meer goed en zo dadelijk heb ik niks!

Ik ben ten einde raad. Heeft er iemand nog een ander idee dan een advocaat erop te zetten?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

klachtenkompas?

Badge

Dank. Ik heb al op alle sites dit geplaatst. Dus hoop snel reactie.

Wat mij betreft een klassiek fout in de aanpak. U zoekt blijkbaar een bedrijf dat een goede service geeft met aandacht en tijd voor de klant en u gaat naar een dozenschuiver met de laagste prijs en krijgt precies de service die u niet zoekt. Het zal allemaal ongetwijfeld wel opgelost worden en anders weet die advocaat wel wat hij of zij moet doen.

Badge +5

Hi @gontje1, welkom op onze Community!  Wat een vervelende situatie. Het is natuurlijk prima om je ervaring te delen via de Community en van andere Community leden te lezen wat zij zouden doen in deze situatie. Zoals eerder door E.B.F Stroeve genoemd, zou je een klacht kunnen plaatsen via het Klachtenkompas. Mocht je lid zijn bij de Consumentenbond en een Geld en Recht of Volledig en Vertrouwd lidmaatschap hebben kun je je tevens door onze collega’s laten adviseren. Je bereikt hen via 070 445 45 45 van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 – 18.00 uur.

Ik heb ook slechte ervaring. Mijn navigator Mio ging op reis stuk - software- binnen garantietermijn. Ik stuurde email en ging bij thuis komst naar balie. Daar zeiden ze dat ik buiten garantie termijn was. De e-mail deed daaraan niet af. Sindsdien staat deze zaak op mijn zwarte lijst. Ik betaal liever iets meer bij een bedrijf met garantie ook na de deur.

Ik ging al niet meer de winkel in Almere omdat de muziek veel te hard staat.

Ik ging met een kapotte TV na vier jaar terug naar die winkelketen. De fabrieksgarantie was er al een paar jaar af maar kreeg toch nog een paar honderd euro terug.
Vele jaren eerder had ik een TV gekocht bij een ‘oud en vertrouwd adres’. Binnen een jaar was de winkel failliet er verdwenen. Daar moet je dus ook rekening mee houden.

Dan heb je nog altijd garantie via importeur. Maar MIO gaf in mijn geval ook niet thuis. Wat leuk voor je dat Mediamarkt nog wat teruggaf. Het zal wel een hele dure tv geweest zijn waarbij je mag rekenen dat hij wel wat langer mee had kunnen gaan.

Nee hoor, het was een doodgewone mainstream TV van 600 euro die destijds als warme broodjes gingen.

Maar ik geef toe dat ook ik na de mededeling dat 'het moederbord kapot was’ al bijna als vanzelfsprekend verwachtte afgepoeierd te worden met niks. Maar toen ik zei dat ik “toch eigenlijk wel een betere levensduur van een goede TV zou verwachten” kwam de verrassend meelevende reactie dat ik daar wel gelijk in had. Je bent dus wel afhankelijk van degene achter de toonbank. Dat zal in een andere zaak niet anders zijn.

Reageer