Meubel discounter beloofd van alles,na 8 maanden wachten willen wij ons geld terug!!

• 4 August 2022
  • 6 reacties
  • 140 Bekeken

Na 8 maanden van beloftes is het genoeg geweest!

De belofte via mail het geld terug te storten binnen 14 dagen komt meubelduscounter ook niet na.

Dus weer maand verder en wachten op de terugbetaling zodat wij op zoek kunnen naar meubels welke wel bezorgd worden of gelijk mee kunnen nemen.

Maar zonder gekld krijg je niets mee denk ik! 

Of bestaan er nog goede tovenaars ?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +5

gekld, tovenaars????? Wat is je vraag?

gekld, tovenaars????? Wat is je vraag?

de vraag is hoe wij het geld terug kunnen krijgen !

Zonder een gegenereerd mailtje of telefoonbandje zodat niemand  van klanten service aan de lijn krijgt!

Mocht je geen lid zijn dan kan je hierover meer vinden op onze site.

@Shana Deze commerciële link mag wel? Iedere andere link wordt verwijderd door je, ook als die link duidelijk alleen bedoeld is ter informatie.

Wij zijn lid gelukkig 

Hebben een  incassobureau moeten ingeschakelen omdat via andere wegen geen oplossing kwam.

Het kantooradres is ons bekend en tevens de twee eigenaren en de bedrijven welke op hetzelfde adres staan ingeschreven kvk.

Misschien tijd voor de belbus van het Programma Kassa van de VARA!

Het erbij laten zitten ?

Never nooit niet ons spaargeld welke elke maand appart werd gelegd 40 per maand om eindelijk nieuwe meubels te kunnen aanschaffen voor 1099 euro welke mijn vrouw heeft overgemaakt naar meubel discounter.

Elke keer belofte's en uitstellen van levering's datum's ook terugbetaling beloven binnen 14 dagen ,inmiddels twee maanden verder en nog niets teruggestort. 

Er zijn vele wegen die naar ridderkerk leiden

Reputatie 3
Badge +4

@Gebruiker1587924762 Mijn collega's van juridisch advies kunnen je hier eventueel ook mee helpen. Indien je een lidmaatschap heb van de Consumentenbond, kun je altijd bellen naar de juridische ledenlijn via 070-4454545.  Zij zijn op werkdagen geopend tussen 8.30 -18.00 uur.  Mocht je geen lid zijn dan kan je hierover meer vinden op onze site.

Groetjes Shana

Reputatie 6
Badge +4

Mocht je geen lid zijn dan kan je hierover meer vinden op onze site.

@Shana Deze commerciële link mag wel? Iedere andere link wordt verwijderd door je, ook als die link duidelijk alleen bedoeld is ter informatie.

Reputatie 5
Badge +6

@Gebruiker1587924762 

Maar zonder gekld (-k=geld) krijg je niets mee denk ik! 

Of bestaan er nog goede tovenaars ?

Natuurlijk bestaan er goede tovenaars, maar waarom bent u bij dan eerst bij de Boze Tovenaar geweest?

Die uw geld heeft "weggetoverd"?

Reageer