Consumentenbond.nl

Nederlandse Webshops - Leverancier China

• 14 december 2019
  • 26 reacties
  • 1148 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb 25-11 via een link in een advertentie op Instagram een kussen voor mijn hond gekocht bij een Nederlandse webshop en afgerekend met PayPal (ivm ver- kopers bescherming) dit doe ik meestal als ik nog nooit eerder bij een shop heb besteld of als ik een wat duurder artikel of product heb gekocht, dit geeft net dat extra stukje zekerheid dat je iig je geld niet kwijt bent!

Vervolgens heb ik een bevestiging per Mail ontvangen van de Nederlandse webshop.

Deze heb ik helaas niet direct geopend! Ik dacht te makkelijk, ohw zal wel goed zijn in de veronderstelling dat ik dus bij een Nederlandse webshop heb besteld en het product of artikel dan vaak binnen een paar dagen bij je thuis is. Zeker ook omdat er tijdens het bestelproces werd aangegeven dat er nog 1 op voorraad zou zijn. Ivm de december maand heb ik wel gedacht aan evt langere levertijden.

Maar na ruim 2,5 week nog niets te hebben ontvangen ben ik in m'n mailbox gaan zoeken naar evt mailtjes van deze Nederlandse webshop. Alleen de bevestiging en een aantal reclame mails van deze webshop maar, geen mail met informatie over enige vertraging of andere informatie.

Ik heb de bevestiging mail geopend en dacht dan mail ik ze zelf wel dat ik nog steeds niets heb ontvangen.

In de mail las ik dus tot mijn verbazing dat ze rechtstreeks vanuit de leverancier leveren ivm kosten laag houden... Allemaal prima maar, levertijden 1- 4 weken ???? Dit werd dus alleen in de bevestiging mail geschreven! Ik had dus alles al besteld en betaald en ging er vanuit dat ik dus met een Nederlandse webshop te maken had en de levertijden dus ook redelijkerwijs Nederlands zijn!

Als ik voor het bestellen ergens had gelezen dat het 1-4weken kon duren... Dan had ik net zo goed zelf uit China kunnen bestellen. Zolang wilde ik dus niet wachten. 

Ik heb een mail gestuurd naar deze webshop dat ik het misleidend vind en dit geen manier van doen vind! Of denk ik nu zo gek ?

Mag dit zomaar... Nergens aangeven wat de levertijden zijn en vervolgens pas in de bevestiging mail aangeven dat het nog wel een paar weken kan duren ?

Ik heb de mail dan wel niet direct geopend en te goed van vertrouwen geweest maar, ik vind dit echt niet kunnen.

De webshop heeft overigens nog niet gereageerd... Dus ik ga ook nog geen namen noemen.

26 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Mocht het nog iets langer duren voor u de goederen ontvangt zou ik wel de naam van die webshop noemen. Voor negative reclame zijn ze vaak uiterst gevoelig
Succes!

Reputatie 7
Badge +7

Wat vervelend! Laat je het ons weten wanneer je een reactie ontvangen hebt? Ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.

Reputatie 1
Badge +1

Nou de webshop heeft gereageerd. Ik kreeg een "politiek" correct antwoord, ze gingen dus niet inhoudelijk in op de vraag en informatie die ik ze heb gegeven.

Ze kwamen met het antwoord:

Zoals je op onze site kan lezen verzenden we onze producten meteen vanaf de leverancier. Op deze manier kunnen wij het goedkoper aanbieden. Helaas is hierdoor de levertijd wel iets langer. Gemiddeld is de levertijd 1 tot 4 weken en naar België kan dit iets langer duren. Het kan wat drukker zijn door de feestdagen! 

We willen je vragen nog even op je pakketje te wachten:)

Hierop heb ik de volgende reactie gegeven:

Bedankt voor uw reactie.

U geeft mij alleen een antwoord op iets waarvan u al kunt lezen dat ik die informatie inmiddels al weet 😉

Verder gaat u niet in op de andere informatie die ik nog meer geef.

Namelijkde Instagram link!

Deze brengt mij dus direct naar de bestel procedure en op deze pagina wordt de informatie over levertijden niet weer gegeven! 

Wel dat er 14 dagen herroepingsrecht is (en hiervoor moet ik al naar het einde scrollen met een mobiele telefoon) maar, nergens dat u levertijden 1-4 weken zijn! Dus u gaat ervan uit dat mensen die via een link (en dus weten wat ze gaan kopen omdat, dat in de advertentie te zien is) vervolgens via die link op de bestel pagina terecht komen; dan eerst even rond gaan kijken op uw website? 

Daarnaast nog het punt dat er tijdens deze procedure werd aangegeven dat er nog 1 voorradig zou zijn.

Dan is het volgens mij best aannemelijk dat je denkt het product volgens de "Nederlandse" levertijden te ontvangen.... toch ?!

Hopelijk begrijpt u na deze uitleg wel wat de verwarring heeft veroorzaakt en ik daardoor geïrriteerd ben geraakt! 

Verder zit er niks anders op dan nog even te wachten.

Ik denk eerlijk gezegd dat ze geen reactie meer gaan geven maar, we wachten het af..net zoals ik nog steeds op m'n pakket wacht ... Pfff

Reputatie 3
Badge +3

Mocht het nog iets langer duren voor u de goederen ontvangt zou ik wel de naam van die webshop noemen. Voor negative reclame zijn ze vaak uiterst gevoelig
Succes!

Dus de klant leest zijn mail niet goed en dan moet de webshop aan de schandpaal genageld? Absurd.

Dropshipping is het toverwoord in deze. Mensen kijken linkjes niet na, gaan pas na betalen kijken en informatie opzoeken. Dat is de verkeerde volgorde.

Reputatie 3
Badge +3

Dus u gaat ervan uit dat mensen die via een link (en dus weten wat ze gaan kopen omdat, dat in de advertentie te zien is) vervolgens via die link op de bestel pagina terecht komen; dan eerst even rond gaan kijken op uw website? 

Ja daar gaan ze logischerwijs van uit. De verkoper en u hebben beide de verplichting tot het geven/opnemen van informatie. U heeft nu de shop de schuld terwijl deze duidelijk is. Eerst kijken dan kopen!

Reputatie 1
Badge +1

Dus u gaat ervan uit dat mensen die via een link (en dus weten wat ze gaan kopen omdat, dat in de advertentie te zien is) vervolgens via die link op de bestel pagina terecht komen; dan eerst even rond gaan kijken op uw website? 

Ja daar gaan ze logischerwijs van uit. De verkoper en u hebben beide de verplichting tot het geven/opnemen van informatie. U heeft nu de shop de schuld terwijl deze duidelijk is. Eerst kijken dan kopen!

Zo logisch is dat helemaal niet! Als je een advertentie te zien krijgt (dus ja eerst kijken) met hetgeen dat ze verkopen en op basis daarvan hebt besloten om het product dan te kopen. Klik je vervolgens op  de link en word je direct naar de bestel pagina geleid van de webshop. Als ik al heb gekeken dmv de advertentie waarom zou ik dan nog verder gaan zoeken op de website als ik dat product wil kopen? 

Reputatie 1
Badge +1

Succes!

Dus de klant leest zijn mail niet goed en dan moet de webshop aan de schandpaal genageld? Absurd.

Dropshipping is het toverwoord in deze. Mensen kijken linkjes niet na, gaan pas na betalen kijken en informatie opzoeken. Dat is de verkeerde volgorde.

En deze reactie slaat al helemaal nergens op! Waar hebt u gelezen dat ik van tevoren al wist dat ik met een "Dropshopping" te maken had.

Of is dat ook logisch?

En waar staat dat ik de linkjes niet na heb gekeken? De informatie over het product was van te voren aanwezig. Alleen niet de informatie over de levertijden! Noch de informatie dat ik met Dropshopping te maken had! Wat ik al heb geschreven... Dan had ik het zelf wel uit China besteld!

Of is dat iets wat ik ook gewoon maar aan moest nemen? Als ik bij een Nederlandse webshop bestel en het dan uit China geleverd wordt? 

Reputatie 7
Badge +6

Beste @Lean_dra 

Er zijn publicaties van de Consumentenbond over veilig online kopen en Chinese webshops en zo. 

Hierzo kooptips buitenlandse webshops en hierzo kopen op een Chinese website .

Het is wettelijk niet verboden dat een buitenlandse webshop een webpagina in de Nederlandse taal maakt met een Nederlands punt NL webadres. De wet gaat ervan uit dat je als consument zelf goed oplet. Op z'n minst kan je onderaan de webpagina bij Klantenservice of Over Ons kijken wie het is en of ze een fysiek adres hebben. Als ze geen fysiek adres hebben en je krijgt geen antwoord meer op je emails, waar kun je dan nog reclameren? Het advies is dan ook niet te kopen bij webshops zonder fysiek adres. En als ze een fysiek adres in China hebben, je rechtsbijstandverzekering gaat niet over de grens, dus hoe zou je dat dan oplossen als je genept wordt? 

Als de levertijd niet direct naast het product staat, is er dus geen levertijd. Meestal staat er dan onderaan onder Voorwaarden de levertijd, meestal is dat bij buitenlandse webshops en die werken met een algemene kreet 1-4 weken levertijd. 

Ik vind het jammer voor je dat je het niet logisch vindt om dat allemaal eerst te controleren voordat je koopt. Die webshops die verkeerd willen doen moeten het dan juist hebben van mensen zoals jij. Als je door Instagram direct naar de bestelpagina wordt geleid, je kan dan toch altijd nog naar de Home pagina met informatie over de website. Of met de backspace toets wat afknabbelen van het webadres zodat je de Homepagina krijgt. Als dat niet kan, is voor mij al genoeg om er niet te kopen. Betrouwbare webshops genoeg met een fysiek adres in Nederland waar je die zelfde dingen ook kunt kopen. Met knip en plak kan je even googelen op de naam van die website en kijken wat er staat, zo moeilijk is dat niet toch?

Reputatie 6
Badge +2

Waarschijnlijk is het wel een Nederlandse “winkel”.

Met een traditionele webwinkel moet je wel het een en ander logistiek en financieel regelen. Zo moet je inkopen en hebt je geld nodig om de voorraad te financieren. Daarnaast heb je een magazijn nodig om de voorraad op te slaan en moet de verpakking, verzending, retour en garantie geregeld worden.

Met drop shipment die vanuit China door de leverancier geregeld worden heb je alleen een website nodig. Dus Jan en Alleman kan met een PC op zijn zolder kamer een web winkel beginnen. Je zet er een flinke marge op en het geld stroomt binnen. Een beetje kritisch kijken is daarom wel verstandig.

Reputatie 1
Badge +1

Beste @Lean_dra 

Er zijn publicaties van de Consumentenbond over veilig online kopen en Chinese webshops en zo. 

Hierzo kooptips buitenlandse webshops en hierzo kopen op een Chinese website .

Het is wettelijk niet verboden dat een buitenlandse webshop een webpagina in de Nederlandse taal maakt met een Nederlands punt NL webadres. De wet gaat ervan uit dat je als consument zelf goed oplet. Op z'n minst kan je onderaan de webpagina bij Klantenservice of Over Ons kijken wie het is en of ze een fysiek adres hebben. Als ze geen fysiek adres hebben en je krijgt geen antwoord meer op je emails, waar kun je dan nog reclameren? Het advies is dan ook niet te kopen bij webshops zonder fysiek adres. En als ze een fysiek adres in China hebben, je rechtsbijstandverzekering gaat niet over de grens, dus hoe zou je dat dan oplossen als je genept wordt? 

Als de levertijd niet direct naast het product staat, is er dus geen levertijd. Meestal staat er dan onderaan onder Voorwaarden de levertijd, meestal is dat bij buitenlandse webshops en die werken met een algemene kreet 1-4 weken levertijd. 

Ik vind het jammer voor je dat je het niet logisch vindt om dat allemaal eerst te controleren voordat je koopt. Die webshops die verkeerd willen doen moeten het dan juist hebben van mensen zoals jij. Als je door Instagram direct naar de bestelpagina wordt geleid, je kan dan toch altijd nog naar de Home pagina met informatie over de website. Of met de backspace toets wat afknabbelen van het webadres zodat je de Homepagina krijgt. Als dat niet kan, is voor mij al genoeg om er niet te kopen. Betrouwbare webshops genoeg met een fysiek adres in Nederland waar je die zelfde dingen ook kunt kopen. Met knip en plak kan je even googelen op de naam van die website en kijken wat er staat, zo moeilijk is dat niet toch?

Bedankt voor uw uitgebreide informatie…

Maar ik denk dat u mijn verhaal niet goed heeft begrepen. Het kan door mijn omschrijving zijn. Maar ik heb met een Nederlandse webshop te maken met een fysieke winkel. En ze hebben mijn Mail ook beantwoord. Ik heb mijn gedachten gedeeld waardoor ik misschien de indruk heb gewekt dat ik met een Chinese webshop met Nederlands adres te maken had maar, dat is dus niet zo. Toen ik levertijden door kreeg via de bevestiging ben ikzelf de link gaan leggen dat ze dus leveren vanuit China. Vandaar mijn titel.. misschien wat onhandig gekozen. Op de bestel pagina stond onderaan allerlei informatie over garantie en adres etc etc dit heb ik allemaal kunnen vinden en ook dat er nog 1 op voorraad was maar, verder niks over levertijden. Maar ja als er staat 1 op voorraad bij een Nederlandse webshop met fysieke winkel tja 🤔 

Reputatie 1
Badge +1

Waarschijnlijk is het wel een Nederlandse “winkel”.

Met een traditionele webwinkel moet je wel het een en ander logistiek en financieel regelen. Zo moet je inkopen en hebt je geld nodig om de voorraad te financieren. Daarnaast heb je een magazijn nodig om de voorraad op te slaan en moet de verpakking, verzending, retour en garantie geregeld worden.

Met drop shipment die vanuit China door de leverancier geregeld worden heb je alleen een website nodig. Dus Jan en Alleman kan met een PC op zijn zolder kamer een web winkel beginnen. Je zet er een flinke marge op en het geld stroomt binnen. Een beetje kritisch kijken is daarom wel verstandig.

Ik heb inderdaad met een Nederlandse webshop met een fysieke winkel te maken. Die informatie had ik al gevonden ook garantie informatie, fysiek adres etc etc Er was er nog 1 voorradig stond er ook bij... Behalve dat stukje informatie over levertijden van een aantal weken ontbrak op de bestel pagina... Maar ja waarom ook als er nog 1 voorradig is toch...

@Lean_dra staat er op de site of in de voorwaarden werkelijk geen enkele indicatie van de te verwachten levertijd?

Had u het product ook direct kunnen afbestellen toen de mail zei dat het weken ging duren?

Reputatie 1
Badge +1

@Lean_dra staat er op de site of in de voorwaarden werkelijk geen enkele indicatie van de te verwachten levertijd?

Had u het product ook direct kunnen afbestellen toen de mail zei dat het weken ging duren?

Beste,

Ja op de website zelf staat inderdaad beschreven dat de levertijden 1- 4 weken is.

Aangezien ik via een advertentie link direct op de bestel pagina ben terecht gekomen, daar ook werd aangegeven dat er nog 1 op voorraad was; heb ik direct besteld en met PayPal afgerekend. Ook stond er omschreven dat ik het product na ontvangst binnen 1-2 weken terug mocht sturen. 

Ik heb een bevestiging gekregen en blijkt nu dus te laat geopend want, in de bevestiging mail stond de werkelijke levertijd! En ik heb ook geen aparte mail ontvangen met "het door u bestelde artikel is niet op voorraad"

En vroeg mij dus af of dit zo mocht

Afgezien van het feit dat ik dus mijn bevestiging mail te laat heb geopend, heb ik persoonlijk nog niet meegemaakt dat; als er op de bestel pagina staat dat er is 1 op voorraad is, in de bevestiging dan staat dat het 1-4 weken duurt. 

Maar goed hopelijk wordt het nu zsm geleverd want we zijn inmiddels wel een week of 4 verder 🙈

Reputatie 6
Badge +5

Ter info:
China heeft nog het financieel voordeel met versturen omdat ze ontwikkelingsland waren.
Naar verwachting wijzigt zich dit in 2021.

Als ik uw vraag mag beantwoorden dan zou ik zeggen ja dat mag. Alle informatie is aanwezig, alleen  had ik zelf ook graag gezien dat de levertijd voor het afrekenen tijdens het bestellen op het scherm komt. Maar ik denk niet dat men de wet overtreedt.

Reputatie 7
Badge +6

Beste @Lean_dra , als je het webadres en naam van die website kan geven, dan kunnen we met z'n allen meekijken. Misschien is mijn verhaal onduidelijk geweest, maar ik zeg niet dat je op een buitenlandse website hebt gekocht., maar slechts hoe je zou kunnen kijken óf het zo'n buitenlandse site is en wat de Consumentenbond daarover schrijft.

Want wat is het verschil tussen een website van een persoon in Nederland met een fysiek contactadres in Nederland of hetzelfde van een persoon in China die het contactadres gebruikt van iemand in Nederland. Je kan allebei een nederlandse punt NL webshop op internet zetten in de nederlandse taal, maakt niet uit in welk land je zit. Wat moet een webshop dan hebben wil je kunnen zeggen dat het een Nederlandse webshop is? Of waarom is die nederlandstalige punt NL webshop van die chinese ondernemer in China met contactadres in Nederland geen Nederlandse webshop?

Reputatie 1
Badge +1

Beste allemaal

Bedankt voor de reacties.

Het is opgelost! Ik heb ( weliswaar laat ) een mail ontvangen met excuses! En ze hebben beloofd wat met mijn feedback te gaan doen.

Het kussen is onderweg en hierbij houd ik ook woord en zal ik verder geen namen noemen! 

Reputatie 5
Badge +4

(...)

Het kussen is onderweg en hierbij houd ik ook woord en zal ik verder geen namen noemen! 

Netjes van je en top dat het is opgelost.

Badge +8

Dank voor de update, @Lean_dra! Goed om te lezen dat het alsnog opgelost is.

Reputatie 1
Badge +1

Helaas moet ik dit topic weer actief maken.

Het leek er even op dat alles goed zou komen, maar niets is minder waar.

Tot op heden NIKS ontvangen en mijn geld ook nog niet terug. Ik heb inmiddels een claim ingediend via PayPal.

Daarom nu de naam van het bedrijf waar je nooit moet bestellen 

www.airsoftie.nl 

Aanvankelijk leek alles in orde maar lees bij Trustpilot nu ook recente reviews van mensen die het zelfde is overkomen.

Reputatie 7
Badge +6

Dank voor je waarschuwing maar wij durven sowieso nooit te kopen bij een webwinkel die geen fysiek adres heeft. Want zonder zo'n adres kan je niet claimen als er iets niet goed is. Wel verdrietig wat je is overkomen. Ik lees op Google als ik airsoftie intyp veel reviews. Het is op Radar geweest. Ze verkopen spullen van Ali-expres. Het is een outdoorwinkel. 

Reputatie 1
Badge +1

Beste @Jan 

Dit is mij helaas ontgaan dat het op radar is geweest. 1 van de weinige keren overigens dat ik een bedrijf niet dubbel gecheckt heb. En meteen afgestraft 🤭 

Anyways PayPal heeft het er nu druk mee... En hopelijk kan er in de toekomst wettelijk gezien iets gedaan worden aan dit soort websites door ze uit de lucht te halen.

Bedankt voor uw reactie

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb het geld via PayPal retour gekregen!

De volgende dag weer een mail.. inderdaad weer 1 week na mijn laatste reactie met excuses etc.

Dat voelt inmiddels een beetje als 'mosterd na .... ' 

Het was druk... En er waren meer pakketjes zoek geraakt en ivm de feestdagen... Noem maar op... 

Tja... Meerdere reviews beschrijven inmiddels anders en dat dit niet alleen feestdagen gerelateerd is.

Ik ben genezen en bestel hier nooit meer!

Badge

Ik heb 25-11 via een link in een advertentie op Instagram een kussen voor mijn hond gekocht bij een Nederlandse webshop en afgerekend met PayPal (ivm ver- kopers bescherming) dit doe ik meestal als ik nog nooit eerder bij een shop heb besteld of als ik een wat duurder artikel of product heb gekocht, dit geeft net dat extra stukje zekerheid dat je iig je geld niet kwijt bent!

Vervolgens heb ik een bevestiging per Mail ontvangen van de Nederlandse webshop.

Deze heb ik helaas niet direct geopend! Ik dacht te makkelijk, ohw zal wel goed zijn in de veronderstelling dat ik dus bij een Nederlandse webshop heb besteld en het product of artikel dan vaak binnen een paar dagen bij je thuis is. Zeker ook omdat er tijdens het bestelproces werd aangegeven dat er nog 1 op voorraad zou zijn. Ivm de december maand heb ik wel gedacht aan evt langere levertijden.

Maar na ruim 2,5 week nog niets te hebben ontvangen ben ik in m'n mailbox gaan zoeken naar evt mailtjes van deze Nederlandse webshop. Alleen de bevestiging en een aantal reclame mails van deze webshop maar, geen mail met informatie over enige vertraging of andere informatie.

Ik heb de bevestiging mail geopend en dacht dan mail ik ze zelf wel dat ik nog steeds niets heb ontvangen.

In de mail las ik dus tot mijn verbazing dat ze rechtstreeks vanuit de leverancier leveren ivm kosten laag houden... Allemaal prima maar, levertijden 1- 4 weken ???? Dit werd dus alleen in de bevestiging mail geschreven! Ik had dus alles al besteld en betaald en ging er vanuit dat ik dus met een Nederlandse webshop te maken had en de levertijden dus ook redelijkerwijs Nederlands zijn!

Als ik voor het bestellen ergens had gelezen dat het 1-4weken kon duren... Dan had ik net zo goed zelf uit China kunnen bestellen. Zolang wilde ik dus niet wachten. 

Ik heb een mail gestuurd naar deze webshop dat ik het misleidend vind en dit geen manier van doen vind! Of denk ik nu zo gek ?

Mag dit zomaar... Nergens aangeven wat de levertijden zijn en vervolgens pas in de bevestiging mail aangeven dat het nog wel een paar weken kan duren ?

Ik heb de mail dan wel niet direct geopend en te goed van vertrouwen geweest maar, ik vind dit echt niet kunnen.

De webshop heeft overigens nog niet gereageerd... Dus ik ga ook nog geen namen noemen.

Hoi ik heb precies hetzelfde meegemaakt, ik heb een maand geleden kommetjes voor de kat besteld, ik kreeg een track en trace code die rechtstreeks naar Ali express linkte….ik betaalde €29,99 voor de kommetjes en bleken op Ali €11 te kosten. Bijna €20 duurder. Gemaild dat ik dit wel heel bijzonder vond, eigenlijk oplichting. De mails die ik terug kreeg waren idd van zakelijke aard, exact hetzelfde. Ben erachter gekomen dat dit bedrijf ook onder andere bedrijfsnamen o.a ook hondenspullen verkoopt dus zou een en zelfde bedrijf kunnen zijn. Gewoon oplichters want ik heb na een maand nog steeds niets ontvangen en zal waarschijnlijk ook niet gaan gebeuren. Ben al weken met ze aan het mailen en elke keer een zakelijk antwoord. 
ben wel benieuwd hoe het bij jou afgelopen is.

Reputatie 1
Badge +1

Hoi ik heb precies hetzelfde meegemaakt, ik heb een maand geleden kommetjes voor de kat besteld, ik kreeg een track en trace code die rechtstreeks naar Ali express linkte….ik betaalde €29,99 voor de kommetjes en bleken op Ali €11 te kosten. Bijna €20 duurder. Gemaild dat ik dit wel heel bijzonder vond, eigenlijk oplichting. De mails die ik terug kreeg waren idd van zakelijke aard, exact hetzelfde. Ben erachter gekomen dat dit bedrijf ook onder andere bedrijfsnamen o.a ook hondenspullen verkoopt dus zou een en zelfde bedrijf kunnen zijn. Gewoon oplichters want ik heb na een maand nog steeds niets ontvangen en zal waarschijnlijk ook niet gaan gebeuren. Ben al weken met ze aan het mailen en elke keer een zakelijk antwoord. 
ben wel benieuwd hoe het bij jou afgelopen is.

Hoi,

Het is bij mij inmiddels wel goed gekomen maar, dit enkel en alleen omdat ik via PayPal heb betaald!

De naam van het bedrijf heb ik hierboven wel beschreven 😉

Naderhand heb ik nog het e.e.a. uitgezocht via registraties van “webshops” via Facebook/Instagram en hetzelfde bedrijf heeft zichzelf 5x onder een andere naam geregistreerd! En 1 locatie bevindt zich in Indonesië. Ik ben door dit geintje nog beter gaan uitzoeken hoe en wat… dat had ik in deze niet goed genoeg gedaan… maar helaas wel nodig. Dus gelukkig had ik aankoop bescherming en kwam ik in aanmerking voor volledige vergoeding.

Dus hopelijk heeft u dat ook gedaan, anders ben ik bang dat u de producten helaas niet krijgt en het geld ook weg is 😌

Reageer