Inmiddels 2 jaar laten we iedere week de boodschappen door Albert Heijn thuis bezorgen. Omdat het na wat rekenwerk in verhouding goedkoper leek te zijn om een bezorgabbonnement van € 120,- per jaar af te sluiten hebben we dat dan ook maar gedaan. Verloopt op wat kleinigheden na naar tevredenheid en kleine issues worden altijd netjes opgelost.
Voor het thuisbezorgen hebben we ook een bezorgmoment ingesteld zodat we de boodschappen elke week in hetzelfde tijdvak (dag en tijdsblok) kunnen verwachten.
Nu heeft AH 2 dagen geleden, middels een mail, ons laten weten dat ze de routes aan gaan passen om een efficiëntieslag te maken (begrijpelijk) en dat hierdoor ons huidig bezorgmoment per 26 juli komt te vervallen en dat ze voor ons alvast een alternatief ingesteld hebben op zaterdag van 18:00 - 20:00 uur en als je dit gewijzigd wil hebben dat je dit dan via hun website kan doen.
Prima……………….maar………..
Als ik een ander bezorgmoment in wil stellen dan is de keuze beperkt. Er zijn geen beschikbare momenten beschikbaar die aansluiten bij de rest van ons dagelijks werk of andere geplande/gewenste zaken.
Graag zouden we een bezorgmoment willen selecteren op vrijdagmorgen tussen 08:00 en 10:00 uur maar via de optie bezorgmoment kiezen kan dit niet geselecteerd worden.
Frappante is nu wel dat als ik een losse bestelling invoer dat ik dus het gewenste tijdvak wel kan selecteren op vrijdag 16 en 23 juli. Verder vooruit gaat niet maar als ik een weekje geduld heb dan weet ik haast zeker dat het gewenste tijdvak ook op vrijdag 30 juli beschikbaar is. Ik vraag me nu dus wel af waarom het gewenste tijdvak wel als losse bestelling te selecteren is en dat het gewenste tijdvak niet als bezorgmoment beschikbaar is?