Beantwoord

Ontbinding van verkoop: defecte e-bike Amslod

• 11 October 2021
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

Ik ben al een tijd in discussie met Amslod. Ze hebben mij in 2020 december een fiets geleverd die naar een half jaar er mee is gestopt. geen trapondersteuning meer. Er zijn drie monteurs bij geweest. Meestal doet de fiets het een paar kilometer en stopt er mee. Ik heb na een ultimatum ze gevraag om ontbinding van de verkoop. Hier willen ze niet op in gaan. Kunnen jullie me helpen.?

Jelle Hollema

icon

Beste antwoord door Amslod e-bike 11 October 2021, 13:08

Bekijk origineel

4 reacties

Is de fiets op dit moment nu stuk of niet? Ik neem aan van wel. Ultimatum betekent dat u ze een laatste kans geeft. Dat betekent dat ze een kans krijgen om de fiets te repareren. Ik neem aan dat ze daar toch wel op ingaan?

Ik heb ze een ultimatum gegeven. dat was 14/9. daarna is er nog een monteur geweest. Die heeft het niet kunnen oplossen. Daarna heb ik ze in gebreke gesteld. Net nog even de fiets geprobeerd. Hij werkt nu wel maar dit kan snel weer over zijn.

Beste J. Hollema,

Erg vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Zojuist hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om uw e-bike op te halen voor reparatie. Uw e-bike zal grondig worden nagekeken en gerepareerd zodat u spoedig weer met plezier kunt fietsen. 

Voor vragen kunt u onze servicedesk telefonisch bereiken via 038 202 0808 (optie 3).

Met vriendelijke groet,

Angenita van Amslod

Laten we hopen dat het snel is opgelost. Heb door de inruilactie momenteel geen fiets meer over die het doet. 

Reageer