Consumentenbond.nl

Onterechte afschrijving Winkelenensparen.nl

• 11 maart 2019
  • 4 reacties
  • 995 Bekeken

Vandaag ontdekte mijn vrouw dat er ten minste vanaf september 2017 (vrijwel zeker langer) Euro 15,00 per maand wordt geïncasseerd van haar bankrekening door wly winkelsparen.nl.
Heeft iemand ervaring met dit bedrijf voor wat betreft terugbetalingen?

L.Waardenburg

4 reacties

Op klachtenkompas regent het klachten. Vreemd dat dit zolang door kan gaan. Ik heb altijd begrepen dat bedrijven die systematisch onterechte incasso plegen de mogelijkheid tot incasseren wordt ontnomen. Weet iemand hoe dat zo door kan gaan?
Reputatie 7
Badge +5
Bedoel je Winkelenensparen.nl ?

Zo ja, plaats een klacht op het Klachtenkompas van de Consumentenbond.
Zij reageren daar altijd, zoals ik daar zie.

Klachtenkompas.nl is een initiatief van de Consumentenbond. Op dit online klachtenplatform kun je gratis een klacht indienen. Doel is dat je samen met het betreffende bedrijf of instantie tot een oplossing komt. Deelname van bedrijven is vrijblijvend en alle klachten worden openbaar gemaakt. Zo kan iedereen zien of er klachten over bedrijven zijn en hoe die daar mee omgaan.
Badge +8
Ha @L. Waardenburg, zijn er nog ontwikkelingen? Ik ben benieuwd!
Badge

Dit bedrijf gaat nog altijd door. Heeft net van mijn Chinese huurster al twee maanden 15 euro gestolen zonder wederprestatie. Hun verdienmodel is mensen per ongeluk op hun link laten klikken. Dit is in feit roof en zou strafbaar moeten zijn.  Hier lees ik dat ze al twee jaar bezig zijn. Waarom doet niemand aangifte? 

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/winkelenensparen.nl/klachten/ongevraagd-en-misleidend-abonnement/details?complaintId=3f2b2455-1266-449f-b980-1707c176cae8

Reageer