Beantwoord

Opzeggen NPO Start Plus

  • 17 April 2018
  • 2 reacties
  • 27665 Bekeken

Ik slaag er niet in om NPO Start Plus op te zeggen. Op de site bestaat hiervoor een plek, maar ik krijg keer op keer de mededeling (nadat mij gevraagd is of ik echt zeker weet dat ik wil opzeggen) dat het opzeggen niet is gelukt: "Probeer het later nog eens".
icon

Beste antwoord door A. Tibben 18 April 2018, 08:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Beste @A. Tibben ,

Van harte welkom op het forum! Heb je later op de avond nog een keer geprobeerd? Wellicht dat ze te maken hebben met een storing. Als het echt niet lukt, dan lijkt het me verstandig dat je direct contact met ze zoekt. Volgens mij kan dit o.a. via

https://help.npo.nl/vragen/1254#question-form



Succes! 👍🏻
Het blijkt dat ik te snel dacht dat er iets niet ok was. Toen ik vanochtend keek, bleek mijn NPO Start Plus abonnement te zijn stopgezet.

Dank voor de hulp,

Aad.

Reageer