oudejaarskorting.nl levert niet

• 11 March 2021
  • 6 reacties
  • 99 Bekeken

Het bedrijf oudejaarskorting levert niet! Hoe kunnen we krachten bundelen?

6 reacties

Is er überhaupt iets of iemand in Nederland die je beet kunt pakken want anders valt er niet veel te doen?

Reputatie 6
Badge +4

Shop is met de noorderzon vertrokken, valt dus nog maar weinig te bundelen…

Advies, verdiep je eens in het fenomeen dropshipping.:wink:

Reputatie 4
Badge +5

Tja dat wordt denk ik een lastige klus.  In de regel trek je bij dit soort zaken negen van de tien x aan het kortste eind.

Dat is ontzettend irritant en om misselijk van te worden maar vaak is het niet anders. Aangifte zou kunnen maar of u er iets mee opschiet is de vraag.

Proberen kan altijd en met meerdere mensen misschien nog de moeite waard.

Er zijn werkelijk talloze van dit soort malafide bedrijven die hun oudjaarskorting willen verzilveren in een nieuwjaar-bonus.

https://meldnu.nl/meldingen/7674-fraude-oplichting-oudejaarskorting.nl/-

Is te lezen dat  iemand kennelijk het adres/ eigenaar van de webshop en diverse persoonlijke gegevens heeft achterhaald .  Zoek medegedupeerden en ga desnoods even langs om uw bestelling persoonlijk op te halen.

Badge +2

De enige krachtenbundeling is niet kopen via facebook en altijd eerst googlen op ‘klacht...(bedrijf)’. Dat heeft mij laatst al weerhouden van twee (niet geleverde) aankopen.

Hallo cbjvjapio,

thanks voor je bericht. Alleen heb ik niet via facebook gekocht, maar via een “officiële” reclame bij het spelen van sudoku!

groetjes

Ben

Hallo cbjvjapio,

thanks voor je bericht. Alleen heb ik niet via facebook gekocht, maar via een “officiële” reclame bij het spelen van sudoku!

groetjes

Ben

Ik heb die reclame ook gezien en zelfs nog even op Ali gekeken wat het daar rechtstreeks zou kosten. Dit soort partijen zitten zeker niet alleen op Facebook, je moet echt zoals @cbvjapio zegt, eerst checken voor je bestelt.

Reageer