Beantwoord

Pakket kwijt geraakt Amazon

• 11 November 2022
  • 5 reacties
  • 127 Bekeken

Bestelling kwijtgeraakt van Amazon.

wat voor vergoedingen heb ik hiervoor en waar staat dat?

zo ver ik weet als een pakket vertraagd is dan krijg je je je geld terug en als je boft een compensatie bedrag van €5 euro.

geldt dit ook voor zoek geraakte pakketjes?

ik heb vandaag contact gehad met Amazon en hun hebben de bestelling opnieuw besteld voor mij..

Maar ik zou toch recht moeten hebben op het product gratis en mijn geld terug, dat is toch vanzelfsprekend bij Prime lidmaatschap.

Hun vroegen aan mij dat ik met bewijs moest komen dat dat zo geregeld is en dat lukt mij niet vandaar dat ik graag hulp wil hebben hierbij want mij lukt het niet.

alvast bedankt allemaal 

met vriendelijke groetjes,

jay de Boer

icon

Beste antwoord door JMA 11 November 2022, 20:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Dus u wilt dat Amazon A het kwijtgeraakte product voor haar rekening neemt en B ook u nog het product gratis geeft. Waardoor ze 2 x de kosten hebben. Ook bij vertraging krijgt u echt geen gratis product.

Amazon weet dondersgoed dat dit geen van hun voorwaarden is en laat u terecht op zoek gaan naar dit bewijs

U vraagt iets heel onredelijks en onlogisch maar vooral iets wat niet bestaat.

@Gebruiker1634166099 niets dat je stelt is mij bekend of komt mij aannemelijk voor maar eea is eenvoudig (door jou) te controleren door de voorwaarden te lezen.

oh ik dacht er echt zeker van te zijn dat dit zo was.
Als ik hier onderzoek naar doe kan ik van alles vinden op verschillende websites over rechten en welke claims je kan aanvragen wanneer een pakket te laat komt.

Maar op de website kan ik er zelf niks over vinden.
Ik dacht echt dat ik hier recht op had en dat dat viel onder de Prime levering.

Reputatie 5
Badge +4

oh ik dacht er echt zeker van te zijn dat dit zo was.
Als ik hier onderzoek naar doe kan ik van alles vinden op verschillende websites over rechten en welke claims je kan aanvragen wanneer een pakket te laat komt.

Maar op de website kan ik er zelf niks over vinden.
Ik dacht echt dat ik hier recht op had en dat dat viel onder de Prime levering.

Als u er niks over kunt vinden op de plek waar het zou moeten staan, moet u misschien concluderen dat de door uw gewenste regel niet bestaat.

oke dankjewel

Reageer