Paypal is niet zo klantvriendelijk

  • 8 June 2021
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

Nadat we via een online-site iets hadden besteld hebben ze maar de helft geleverd.

Wederom zo’n onbetrouwbare site.

We hebben de goederen teruggestuurd en de betaling via PayPal weer teruggedraaid.

Paypal beroep zich erop dat zij helpen als een aankoop onvolledig is et cetera.

Echter PayPal deed niets en dreigde de deurwaarder in te schakelen als wij het bedrag niet zouden terugstorten.

Paypal doet dus niet wat het beloofd.

Wij hebben de relatie met PayPal beëindigd.


4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Maar zoals ik het begrijp heb je gewoon zelf maar wat gedaan en je niet gehouden aan de voorwaarden voor aankoopbescherming zoals die beschreven staan op https://www.paypal.com/nl/smarthelp/article/biedt-paypal-bescherming-voor-mijn-aankoop-als-er-een-probleem-is-(aankoopbescherming)-faq645

en https://www.paypal.com/nl/smarthelp/article/wat-voor-aankoopbescherming-biedt-paypal-faq1269

Ik lees niet dat je een geschil hebt geopend of binnen 20 dagen een geschil naar een claim hebt geëscaleerd. Dan kun je ook nergens aanspraak op maken.

Reputatie 4
Badge +2

Wil je aanspraak maken op aankoopbescherming van Paypal dan dien je uiteraard de regels die paypal daarvoor heeft opgesteld te respecteren en je aan die regels te houden anders heb je dat recht niet

Hoi Luiks,

Helemaal terecht deze opmerking. En we voldeden daaraan.

Maar helaas...PayPal is onbereikbaar...op zich al een slechte zaak.

Aangegeven dat we de helft slechts geleverd kregen...maar PayPal reageert daarop niet.

Maar zoals ik het begrijp heb je gewoon zelf maar wat gedaan en je niet gehouden aan de voorwaarden voor aankoopbescherming zoals die beschreven staan op https://www.paypal.com/nl/smarthelp/article/biedt-paypal-bescherming-voor-mijn-aankoop-als-er-een-probleem-is-(aankoopbescherming)-faq645

en https://www.paypal.com/nl/smarthelp/article/wat-voor-aankoopbescherming-biedt-paypal-faq1269

Ik lees niet dat je een geschil hebt geopend of binnen 20 dagen een geschil naar een claim hebt geëscaleerd. Dan kun je ook nergens aanspraak op maken.

Klopt...en dat is onze fout mogelijk geweest. Des te meer reden om dit te plaatsen, zodat anderen deze fout niet maken. Bedankt voor de reactie.

Reageer