Consumentenbond.nl

plazatalk online aankoop

• 18 november 2020
  • 3 reacties
  • 250 Bekeken

Vorige maand heb ik een cursus gekocht online bij plazatalk en ze hebben mij niet er goed op gewezen wat ik nou precies had gekocht. Mij werd verteld dat ik een cursus kocht en dat ik er een event bij kreeg voor het einde van de maand maar het blijkt dus dat het andersom is dat je betaald voor het event en dat je de cursus gratis krijgt. En op dit moment probeer ik me geld terug te krijgen alleen ze willen het niet terug  omdat het event al is geweest wat moet ik precies doen en wat zijn mij rechten bij een telefonisch online aankoop ? 

3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Ik denk dat u geen enkele kans maakt. Dit klinkt niet aardig naar u had zich er ook van moeten verwittigen wat u mocht. Even een mail sturen of een belletje geven had veel duidelijk gemaakt.

Als er al.14dagen bedenktijd waren zijn die ruim gepasseerd. U had zich ook voor het event kunnen afmelden, dan had u m.i. meer kans gehad.

Ik.zie overigens nergens iets gratis staan. Alleen maar betaalde cursussen in verkooptechnieken.

Uit hun voorwaarden.

3.2 Tot 30 dagen voor aanvang van het Event is kosteloze uitschrijving en restitutie van het 
inschrijfgeld door de Deelnemer mogelijk. Bij uitschrijving door de Deelnemer vanaf 30 dagen 
voor de startdatum wordt 100% van het overeengekomen bedrag in rekening gebracht,

Ik had niet eens 30 dagen de tijd ik had het product op 6 november gekocht en op 30 november was dat event, maar het rare van alles vind ik dat ze me slecht geïnformeerd hebben over wat ik precies gekocht had en ze hebben mij ook niet verteld wat mij bedenk tijd is.

Badge +8

Hi @Gebruiker1604312764, heb je deze pagina van onze website al eens bekeken? Hier lees je meer over koop op afstand.

Reageer