Problemen met Simpel Sim Only: Geen afkoopregeling

• 18 February 2022
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Wie heeft er een tip. Ik heb een sim only abonnement bij Simpel. Echter mijn telefoon is op.  Om die reden heb ik bij Tele2 (notabene onderdeel van zelfde concern) een iPhone 13 met abonnement met nummerbehoud besteld in oktober 21. Nadat ik niks gehoord heb van Tele2 zelf maar gaan bellen. Het nummerbehoud blijkt afgewezen omdat het contract (10euro per maand) bij Simpel nog loopt tot juli23.

Nu wil ik dat afkopen zodat nummerbehoud geregeld kan worden.  Klantenservice van Simpel meldt dat er geen afkoopregeling is en dat het niet hun verantwoordelijkheid is. Ik ben bereid gewoon 15 maanden *10 euro te betalen maar dat kan niet en ik mag het maar uitzoeken. Het is gewoon hetzelfde bedrijf. Weet heeft hier ervaring mee ?

1 reactie

Geen ervaring mee maar met je aanbieding ze financieel netjes te compenseren lijkt mij dat er geen bezwaar is om even mee te werken. Probeer het gewoon nog eens, soms moet je ook de juiste medewerker aan de lijn hebben. Jaren terug wilde het nog wel eens helpen om “het web team” van bedrijven op te zoeken via iets als Twitter omdat daar de slimme mensen zaten maar die tijd is volgens mij ook wel voorbij. 

Reageer