Consumentenbond.nl
Beantwoord

Problemen met Youfone tv-internet-telefoon

• 12 september 2020
  • 7 reacties
  • 172 Bekeken

Beste mensen 

Ik ben een vrouw van 89.jaar zit nu nog zonder tv - telefoon - internet op 10-09-2020 Youfone monteur geweest als aan gesloten werk nog steeds niets.

Volgens de monteur was niets gepacht mijn familie hebben verschil de keer gebelt mijn nichtje heeft een 1.uur aan de telefoon nog geen klantenservice aan telefoon daarna weer gebelt afd. technische dienst gebelt zelfs daar heeft ongeveer 46.minuten aan telefoon zit wachten nog niemand aan de telefoon gekregen. Ook e-mail gestuurd waar vrijdag op een antwoord kwam binnen 3. werk dagen moet het op gelost zijn. Wand het probleem lig nu bij KPN weet u ze moet toch iemand anders de schuld geven. Ik heb mijn pas aangemeld op 28-08-2020 Stel dat hun de afspraak niet nakomen binnen 3.werkdagen opgelost kan ik hun aansprakelijk stellen de kosten gemaakt heb en de Contract ontbinden wegens niet leveren van het product tv - telefoon - internet

icon

Beste antwoord door A. Deen 12 september 2020, 11:37

Nee, u kunt uw leverancier vrijwel nooit aansprakelijk stellen voor niet leveren of de schade als gevolg van niet leveren en om de ramp helemaal compleet te maken u kunt zelfs niet eens opzeggen en teruggaan naar uw oude provider als u het zat bent. U heeft voor een nieuwe leverancier gekozen en nu moet u ze de kans geven het in orde te maken. 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +2

KPN beheert het netwerk en de aanbieder huurt de kabelvernding van KPN. Daarom kan de schuld bij KPN liggen

Nee, u kunt uw leverancier vrijwel nooit aansprakelijk stellen voor niet leveren of de schade als gevolg van niet leveren en om de ramp helemaal compleet te maken u kunt zelfs niet eens opzeggen en teruggaan naar uw oude provider als u het zat bent. U heeft voor een nieuwe leverancier gekozen en nu moet u ze de kans geven het in orde te maken. 

Volgens  de woorden van Juridische loket Nijmegen vrijdag middag  12-09-2020 tijd 16.46 telefonische gesprek heb gehad.

Zij zeggen in Hun verhaal je moet hun de kans geven het probleem word opgelost word volgens de e-mail die hun geschreven heeft staat binnen 3. werkdagen opgelost zal zijn.

Is na die termijn van 3.werkdagen die hun schrijven niet nagekomen dan kan je het Contract ontbinden ze zijn de afspraak niet nagekomen.

Zo wordt gezegd door het  Juridische loket Nijmegen ik moet hun donderdag 17-09-2020 weer contact zoeken als hun beloften niet nagekomen zijn dan gaan hun mijn een jurist toe wijzen   

afwachten

reactie terug 

Wij hebben voor ons moeder aangevraagd op 28-08-2020 bij Youfone  precies 14.dagen geleden 10. September zal alles werken nu Blijkbaar volgens een monteur is niet gepatcht door Youfone nu door een medewerker van Youfone Vrijdag 11-09-2020 zal binnen 3.werkdagen moeten werken. Wie moet je nu geloven begrijp u   

Reputatie 7
Badge +4

ik zou die 3 dagen nog even afwachten, als het dan niet werkt weer contact opnemen

Gaan we ook doen donderdag morgen 17-09-2020 nog niet werk kijk ze moeten zeggen dat het 10-09-2020 echt alles werk oké iedereen kan een fout maken en kans krijgen. Er is op vrijdag middag  toe gezegd dat binnen 3.werkdagen moet werken. We wachten, maar af  

Reageer