Consumentenbond.nl
Vraag

Rabobank wil weten waarom ik geld stort en afschrijf

• 5 oktober 2019
  • 102 reacties
  • 3530 Bekeken

Toon eerste bericht

102 reacties

Ik heb hier echt geen verstand van maar dit is toch een uitvloeisel van de plicht die de banken hebben verdachte transacties te controleren en te melden? Wat gebeurt er eigenlijk als zo'n bank dan zegt, van deze transactie hebben wij verder niet vast kunnen stellen waar het geld vandaan kwam dus die melden wij bij de belastingdienst. Alsof die personeel over hebben om de financiën van meneer de Ruiter eens uit te pluizen. Één gesprek van zo'n inspecteur in een regenjas met een aktetas zou genoeg moeten zijn om aan de keukentafel onder het genot van een bakje koffie de zaak in ogenschouw te nemen en te zien dat ze wel betere dingen te doen hebben. Ik zal wel te naïef zijn maar als ze echt gaan rechercheren komt die camper inclusief het bouwjaar en de waarde toch gewoon uit een of ander register rollen?

Reputatie 4
Badge +3

Leo, ik ben geen bankmedewerker, maar ik vind het ook vreemd dat € 10.000,- voor je camper cash betaald wordt. Kan het niet zo zijn dat ze juist de koper verdenken van witwassen en daarom diens gegevens proberen te achterhalen?

Ik ken de precieze inhoud en toon van de brief niet, maar trek je je puur zakelijke brieven niet teveel persoonlijk aan?

Reputatie 5
Badge +5

Het RDW weet toch precies hoe lang, welk voertuig op jouw naam gestaan heeft.
Ook weten ze of hij verzekerd was of niet.

Reputatie 6
Badge +7

Beste forumleden,

Ik heb op advies van @A. Deen  mijn computer opnieuw gestart.  Dat duurde uiteraard even, want na het starten moet ik enkele zaken regelen vanwege de Razer muis en toetsenbord, Razer Synapse, ook de Acer computer heeft een Acer Care Center waar ik naar toe moet en ook Norton vraagt aandacht, dus na het starten is er nog wat te doen. Maar we zijn er uiteindelijk toch.

Via de mail, er is een hele rij van forumleden die reacties hebben gegeven, dus zeg maar een hele rij wachtenden. Ik ben echter bij deze topic begonnen, kan ik meteen @A. Deen  antwoorden. 

Voordat ik kon reageren moest ik wel inloggen, maar ik denk dat dat  normaal is na herstarten. Dus ik kan pas zeggen dat het in orde is, als ik meerdere reacties ga geven. Dat gebeurt straks vanzelf. Maar het lijkt zo weer goed te gaan. Ik kan ook na versturen zien of mijn oude avatar en gegevens er weer staan. Ik ga dat maar eerst doen en over de bank kom ik nog terug. Het zou echter prettig zijn als ik jullie de brief kon laten lezen. Op zich misschien niets bijzonders, maar ik vind hem niet leuk en het is nergens voor nodig mij zo'n brief te zenden, terwijl de eerste alinea al niet klopt, er is geen enkele contante storting geweest, onzin. Maar ik hoop de brief nog te kunnen versturen. Groet Leo.

Reputatie 6
Badge +4

leo, het probleem is dat je er teveel bijhaalt. hou even de focus op je actuele probleem, we kennen al je historie.

de brief, die je uiteraard even anonimiseert, moet je als jpg uploaden, maak even een foto van de brief, streep je prive gegevens door en klaar is kees/leo. 

een andere bank maakt niet zoveel uit, want die doen hetzelfde, wellicht is de tone of voice anders.

mijn advies: jij weet dat je geen witwasser bent en ga gewoon in gesprek met de bank, leg je situatie uit en vraag hoe je het kruisje achter je naam wegkrijgt, want dat is er nu aan de hand. vraag de details op waarop ze hun brief baseren en leg gewoon uit wat het is. jij weet dat he goed zit en het kost helaas even wat moeite om dat uit te leggen. helaas ben jij 1 van de goeden die onder de kwaden moet lijden. 

en de toonzetting in de brief kan echt beter, daar zijn we het nog steeds over eens 😉

Reputatie 6
Badge +7

Dit is dan de brief die ik vanmorgen kreeg van de Rabo bank. Ik hoop dat hij duidelijk overkomt en te lezen is.

Ten eerste, maar zal niet in herhalingen treden, te meer daar alles hier in de topic staat, is het natuurlijk zo dat ik een ervaring met de Rabo en de witwas onderzoeken achter de rug heb. Dat is niet leuk verlopen, zie deze topic.  Maar dan is het achter de rug en hoop je er van af te zijn. Uiteraard let ik extra op dat ik nooit meer contant bedragen stort of eraf haal.

Maar dit dus ten tweede, krijg ik deze brief, het is dus helemaal nog niet afgelopen.

En de eerste alinea is al zo merkwaardig. Er hebben absoluut geen contante stortingen plaats gevonden. En ik heb geen enkele hekel aan commentaar of kritiek, maar vind toch dat iemand die dit niet zelf overkomt, eigenlijk niet kan oordelen over hoe ik me voel.

Ik ben bij wijze van spreken bereid het hele rekeningoverzicht hier op het forum te laten zien. Dat is natuurlijk te gek, dat doet niemand, maar ik vind dat ik in deze brief voor een leugenaar wordt uitgemaakt, niet letterlijk, maar als er niets contant gestort is en men zet dat wel neer, dan krijg je het gevoel, “ze” zullen de bank wel geloven en mij niet.. En uiteindelijk denk ik daarover door en neem ik dit de bank heel erg kwalijk. Waarom sturen ze zo'n brief. Wat ze stellen klopt dus niet en verder gaan ze mijn inziens aanmatigend verder mij de les te lezen. Alsof ik de fiscus bedonderd. Ik ben gewoon een heel grote crimineel. 

Ik heb het gehad met de Rabobank, een ieder mag de bank en alle banken verdedigen, een goed recht, maar dan heb je kennelijk nooit iets met een bank meegemaakt. Want ik heb hier, zeg maar extra, slapeloze nachten van.

Het merkwaardige is ook, ik hoor bij de Rabobank Haringvliet en dit komt van Rabo Rotterdam een speciaal SS team, nou ze doen hun naam eer aan. ik stop nu, ik maak me te kwaad. groet Leo.

De toon, de inhoud en de timing van de brief: alles even erg misplaatst.

Je kiest er zelf voor als je bij die belachelijke bank blijft.

Reputatie 4
Badge +3

Nou, Leo die brief is ronduit schandalig!, zowel van toon als inhoudelijk. Ik zou geen uur langer bij die ballenbank blijven dan noodzakelijk om alles te regelen. Walgelijk! 

Het lijkt wel of ze van je af willen. 

Deze brief en het vorige onderzoek naar witwassen is standaard én verplicht vanuit de overheid.

Het is toch niet zo raar dat ze, na een storting van 10.000+ euro, moeten vragen waar dat geld vandaan komt? Vervolgens geef je de reden op maar heb je geen bewijs, wat volledig jouw eigen zaak is. Het is logisch (en opnieuw ook wettelijk verplicht) dat de bank in dit onderzoek bewijs wilt zien voordat het het onderzoek afrond.

Reputatie 6
Badge +7

Het is niet vreemd in engere zin als men vraagt waar ineens een 10.000 Euro vandaan komt. 

Even tussendoor, ik heb niet iedere dag 10.000 Euro in mijn broekzak, het is voor mij ook veel geld….. maar voor echt velen is het peanuts en voor een echte crimineel en witwasser is, volgens mij, 10.000 Euro een lachertje.  Ik heb dit niet uit ervaring, maar uit de actualiteit en dan concludeer ik dat men niet een risico loopt met kleine bedragen, het gaat dan om tonnen, eerder miljoenen.

Maar oké over 10.000 Euro dus. ik heb uitleg gegeven. Ik ga niet herhalen het staat allemaal in dit topic. Het is ook geen opwelling dat je ineens je camper verkoopt, daar gaan jaren aan vooraf. Door gezondheidsproblemen ging het niet meer met de camper. Hij stond al 3 of meer jaar in de stalling. Toen via bemiddeling van de stalling eigenaar ( een groot bedrijf) is de camper te koop gezet. Na een jaar was er een bod. Ik heb het geld van de stallingeigenaar gekregen en nog enige maanden thuis bewaard omdat ik verwachtte er nog wel wat voor te kopen. Uiteindelijk heb ik het toch naar de bank gebracht en een medewerker verzocht hoe ik het moest storten. Ik weet niet hoe die automaten werken, ik stort nooit wat, dit de eerste keer in 40 jaar. De medewerker ook verteld ik heb mijn camper verkocht, geld ontvangen, maar hoe zet ik het op mijn rekening. Overigens dat is nu bijna 3 jaar geleden. Dus weet ik niet meer precies tijden, hoe het gegaan is en heb ik, blij van de camper af te zijn, niets meer bewaard.  Waarom zou ik. Verder staat het allemaal hierboven en hoe ik dan uiteindelijk overeen kwam foto's te zenden zodat via het kenteken één en ander op te halen was, over ouderdom, wanneer verkocht, vrijwaringsbewijs enz.

Maar goed dat is allemaal gepasseerd. Ik hou mijn mening dat het beslist niet leuk en vriendelijk is gegaan. Maar het slijt en aangezien ik geen crimineel of witwasser ben en, dat ook niet te bewijzen is, liet ik het maar zo om er vanaf te zijn. en dan komt er nu na 3 á 4 maanden weer zo'n brief.

Maar ik respecteer uw mening, al ben ik het er volstrekt niet mee eens en denk ik, weet wel zeker, dat u zich niet in een ander kan inleven. Als je meer dan 70 jaar netjes geleefd hebt, geen strafblad, geen veroordelingen, wel meer dan 40 jaar trouwe bankklant….. en dan word je als crimineel weggezet, dat doet echt iets met je. En nu gaat de bank nog even door, alsof ik de fiscus opligt, inkomen verzwijgt, enz. enz. , of leest u dat allemaal anders. Dat mag dan, uw mening, verwant aan uw nickname.

En over wat de overheid dan verplicht stelt, is voor mij een andere discussie, staat ook in dit topic.  Ik heb dan liever dat de overheid zelf naar mij toekomt en alles uitzoekt en niet een bank. Groet Leo.

Mijn reactie was niet zozeer een mening en meer een opsomming van de feiten. U kunt vinden dat de bank u slecht behandeld heeft maar als ik zo uw essays lees (waarvan vaak 90% niet relevant is) konden ze geen telefonisch contact met u opnemen en stuurden ze u een brief. Vervolgens krijgt u dan alsnog contact en wordt er netjes excuses aangeboden dat er op uw verjaardag is gebeld en wordt het hele proces uitgelegd.

Maar goed; u weet het wel zeker dat ik me niet kan inleven in anderen, dat zal het dan ook wel zijn.

Volgens mij is het opvallendst hier dat u mogelijk bent opgelicht door het “bemiddelings-opstal-bedrijf”. U zegt geen idee te hebben van de waarde van de camper (u herinnert zich toch wel het aankoopbedrag?) en krijgt vervolgens contant uitbetaald. Er zou hier zo maar sprake kunnen zijn van witwassen (door de koper) en oplichting door het bemiddelingsbedrijf (ik neem aan dat het voor u heeft bemiddeld).

Reputatie 6
Badge +7

Dank voor uw nadere uitleg. Op mij kwam uw reactie meer over als uw mening, wat ook uw goed recht is. In de opsomming van feiten kan ik me niet in vinden, dan zou u nog wat beter moeten lezen en laat dan gerust het niet relevante weg, maar wel de juiste feiten hoe ik benaderd ben en dat is anders en minder vriendelijk dan u schetst. Maar ik ga dat niet allemaal meer herhalen. Geef wel toe dat het een gevoelen is, en dus mijn gevoelen, en daar is totaal geen rekening mee gehouden.

En verder mogelijk dat de koper en het bemiddelingsbedrijf de kwaaie genia zijn, maar dat zal ik niet zeggen, dan begeef ik me op pad van beschuldigingen die ik niet kan waarmaken en dat neem ik nu juist de bank (en anderen) kwalijk. Tot slot omdat u het zo stelt, de waarde van de camper.Het gaat hier om een 'gebruikte’ camper, gebruikte auto, motor, boot, caravan enz. Van die dingen is nooit precies een waarde aan te geven. Ik weet waar ik hem zelf voor gekocht heb, vervolgens hoop ik bij verkoop mijn bedachte waarde te krijgen. Maar dat lukt meestal niet,  ook niet de uitkomst van het bemiddelingsbedrijf en mij tezamen. De koper(s) boden allen veel lager. Zo gaat dat nu eenmaal bij die artikelen. Dat ik niet alle bedragen meer weet en ook helemaal niet de kopers c.q. bieders en uiteindelijke koper ken, sorry, maar ik heb er ook helemaal niet mee te maken gehad. Maar dit is allemaal gepasseerd, voor mij dus afgedaan, de nieuwe brief is nu actueel. Vriendelijk groetend, Leo.

Reputatie 6
Badge +4

nogmaals leo, dit is allemaal gebaseerd op wetgeving, en niet op persoonlijke meningen. En helaas ben jij daar de dupe van. 

Reputatie 6
Badge +7

Beste @E.B.F. Stroeve . Het is me bekend en ik ken je mening, of beter gezegd in jouw geval, de feiten van wetgeving. Voor mij onverteerbaar, maar verzetten kan je, je er ook niet tegen. Je kent mijn mening. En die is nog steeds…. als er dit soort beschuldigingen zijn, of bedenkingen van witwassen of crimineel gedrag, dat heb ik dat liever uitgezocht door daarvoor opgeleide mensen, opsporingsambtenaren,c.q. een officieel opsporingsorgaan, door mij vaak genoemd justitie, de politie e.d. Want zie nu de brief, ook al verdedig je graag de banken, dit kan een bank toch niet doen. Op de stoel van de fiscus c.q. justitie gaan zitten, zgn. adviezen geven over opgave aan de fiscus, en dat dat moet je doen en dat, en dat enz. enz. Het komt mij over, en dan ben ik maar de eenling, als pure verdachtmakingen, beschuldigingen e.d. 

En moet ‘een dupe’ nu met een bank gaan praten en al hun onzin vragen beantwoorden. Want zoals al gezegd contante stortingen zijn er niet gedaan. Wel lijfrente stortingen van Nationale Nederlanden, pensioenstortingen, stortingen van retouren, terugbetalingen webshops enz. En moet ik dat dan allemaal gaan uitleggen en dat ik met sommige bankovermakingen niet overweg kan bijv. ING, en daardoor via Rabo overmakingen doe, vind ik makkelijker met de scanner, moet ik dat soort dingen en mijn hele ziel en zaligheid blootleggen bij de Rabobank, bij een bank !!! Weg met alle privacy, we zijn zeer ver gezakt. Je weet ik ben zeer open, ook nu weer. Niemand op dit forum die zoveel privé zaken benoem als ik. Dat hoef uiteraard niet, maar doe ik uit vrije wil, en naar een bank toe, in onderhavig geval, is er voor mij geen sprake van vrije wil, maar grove schending van de privacy. Groet Leo.

Reputatie 7
Badge +6

Leo, ik heb gekeken of je een pdf file kan toevoegen hier, maar het kan alleen met een foto zoals jpg of een link naar iets op internet.

Als je die pdf file paginagroot op het scherm hebt staan, dan Alt-Printscreen. Daarna Paint opstarten, dan Bestand en Nieuwe File kiezen en vervolgens Ctrl-V doen. En daarna Opslaan-Als een jpg file. Die jpg-file kan je dan hier zetten. Als je Printscreen doet krijg je het hele scherm, Alt-Printscreen alleen de actieve window.

Maar misschien gaat alleen die passage overtypen waar het om gaat sneller?

Ik zie dat je weer kan inloggen in je oude account? 😊

...dit is allemaal gebaseerd op wetgeving, en niet op persoonlijke meningen. En helaas ben jij daar de dupe van...

Het heeft helemaal niets te maken met wetgeving.

Er heeft een paar maanden geleden intensieve communicatie plaats gevonden tussen Leo en een aantal functionarissen van de Rabobank, zelfs van aangezicht tot aangezicht.

Hiervan is bij de Rabobank blijkbaar helemaal niets aangekomen, gezien de recente brief.

Dàt is het huidige probleem!

Reputatie 6
Badge +7

Beste Jan, en anderen.

Ja ik stel vaak dat ik een digibeet ben. Het is uiteraard ook een beetje zo, vergeleken bij ieder ander die makkelijk over allerlei termen de PC en Software praat, waarvan ik steeds moet denken, waar heeft ie het over, en het dus moet opzoeken. en ik kan beter me zelf underdog maken en wellicht wat naar beneden halen, dan dat anderen het doen.. En ik kies zelf altijd voor bescheidenheid. Ik ben vanwege mijn werk breed georiënteerd, maar kan echt niet alles weten en zeker niet alles onthouden of in mijn brein opslaan, helaas ik ben geen computer.

Ik heb enkele maanden terug wat  problemen met scannen gehad. De 4 in 1 printer, een Canon, scande niet meer. En omdat ik niet veel scan, wist ik ook niet meer hoe het moest. Dan ben ik echt uren bezig om het maar te vinden. Uiteindelijk bleek dat de Canon een programmaatje heeft dat bij alleen de knop scan indrukken automatisch scant. Maar dat programma was van de PC verdwenen.. Vervolgens er weer opgezet.

En nu kreeg ik weer het advies je moet niet PDF scannen maar OC …. of zoiets dergelijks. ik begrijp wat bedoeld wordt, maar automatisch wordt dus PDF gescand, hoe krijg ik dat dus anders, zodat het in Word komt. Geen idee meer hoe dat moet.  En dat PDF kan ik met Adobe Reader altijd lezen, maar er iets mee doen dan moet je volgens mij het pakket Adobe kopen en dat is niet goedkoop. Enkele jaren terug werd toen geadviseerd een alternatief te nemen. PDF Creater of PDF Architect. Ik heb dat toen genomen en zelfs betaald en later nog verlengd. En nu ik het dus via hen wilde omzetten kreeg ik never nooit meer de betaalde versie, maar dus de free. En voor omzetten moet je dan weer dokken. Ik dacht dat eenmaal betaald je die versie altijd kan gebruiken, ook al is ie oud….. maar de kennis daarvan ontbreekt me.

Ik heb het dus via zoals jij nu beschrijft Print Screen en Paint weten op het forum te brengen. Gelukt dus, maar de tijd die ik daaraan bezig ben, dat wil je niet weten.

Anderen bedankt voor het meedenken en meeleven, en ook degenen die er dwars tegenin gaan. Ik respecteer ieders mening. Zelf heb ik het wel zo'n beetje gehad met de Rabo, en denk er inderdaad over om afscheid te nemen. Ik geef toe, het is mijn gevoelen en dus subjectief, maar ik vind dat ik een dergelijke behandeling niet verdiend heb. Alleen zit ik weer te piekeren, wat moet ik allemaal niet doen, want alles loopt via die bank. Ik zal best wat gaan doen, maar er komt weer ineens zoveel op je af. Dat was het dan weer voorlopig. Groet aan allen, Leo.

Beste de Ruiter, omdat ik zelf niet financieel onderlegd ben, heb ik mijn echtgenoot om zijn mening gevraagd. Zijn mening was dat het “fake “ was. Ik heb uit jouw uitleg begrepen dat dit niet het geval is. Dit betekent dus dat de RABO bank idiote brieven stuurt! 

Reputatie 6
Badge +7

Beste @lara100 . Wat de mening van je man betreft, heb ik die gedachten ook, misschien moet ik zeggen ook gehad, maar zelfs dat weet ik (nog) niet. De brief staat op dit topic, alleen mijn adres e.d. heb ik afgeplakt.  Maar verder vind ik dat de brief er heel echt uitziet, geldt ook voor de enveloppe. Nu kan iemand die me op die manier wil pesten best aan briefpapier en enveloppen van de Rabo bank komen.. Alle genoemde namen en afdelingen bestaan verder, ook mijn bankrekening eindigt op 123, geen grapje. Wat volledig onjuist is, is de eerste alinea, er is geen contant geld op mijn rekening gestort, door mij en niemand niet. De enige keer is die camper van bijna 3 jaar terug.

Ik weet ook niet hoe het zit.  Ik ga er maar vanuit dat de brief echt is. Dan begrijp ik echt niet waarom ze zo'n brief zenden. ik denk dan, wat ik bij de vermeende fake al gezegd heb, om te pesten. Maar  dat lijkt me zo onwerkelijk, zo belachelijk, ik weet het echt niet. Groeten Leo.

Reputatie 6
Badge +4

ga met de brief naar de bank en vraag om opheldering en onderbouwing, dat zal veel vragen weghalen

Reputatie 6
Badge +7

Dat zal ik zeker doen. Ik kan nu geen stappen ondernemen, het is weekend.. Dus maandag kan dat voor het eerst. Helaas moeten we maandag naar het Erasmus MC, mijn vrouw krijgt wekelijks een immuumkuur vanwege twee tumoren. Dat was vorig jaar op vrijdag, nu dit jaar op maandag. Het zal de hele morgen kosten, de middag dus vrij voor de bank. Groeten Leo.

ga met de brief naar de bank en vraag om opheldering en onderbouwing, dat zal veel vragen weghalen

Dat is een tijd terug ook al gebeurd.

Bij de Rabo heeft dat niet geleid tot gedragsverandering.

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb geen enkel vertrouwen dat het tot wat leidt. Maar dagen lang hier thuis over die brief zitten kniezen heeft ook geen enkele zin. Ik vind dus dat ik mag weten waarom ik nu weer een dergelijke brief gehad heb. Waar ze de contante stortingen vandaan halen en waarom al dat ‘leermeesterige’  over de fiscus met toch de suggestie dat ik de fiscus niet alle gegevens versterkt. Waar zijn de bewijzen? Ik doe niets verkeerds, niets onoorbaars. Ik doe handelingen, betalingen  e.d. met mijn geld zoals ik gewend ben en waar ik me goed en zeker bij voel, en al het andere is privé, gaat ze niets aan, is een ernstige inbreuk op mijn privacy.

Ik ga er zeker niet heen als 'schuldige', bang slachtoffer, ik wil weten waar ze mee bezig zijn.

Aanvankelijk was ik niet van plan te reageren en uiteindelijk afscheid van die bank te nemen. Dat blijft, maar ik wil weten waar  die argwaan en stalking vandaan komt. Uit die ruim 40 jaar klant zijn blijkt geen enkel crimineel gedrag, dus waarom blijven ze doorgaan.

Ook nu verwacht ik geen enkele oplossing of genoegdoening. Je moet je bij een balie melden en ik mag waarschijnlijk nog blij en tevreden zijn als ik verder kom. Maar zo kan het ook niet.

Verder zijn er nog problemen zat, mijn Ohra en DeltaLloyd zijn vorig jaar Nationale Nederlanden geworden. Dat is voor mij niet goed verlopen. Ik kreeg een mijn NN, met een activatienummer. Dat werkte niet., ik kon niets zien wat in mijn NN stond, dus wat ik nu allemaal bij NN had, hoe het daar heette, welke nummers ze daar hanteren enz. enz. Een reden waarom alles niet werkte was dat ik al bekend was bij NN en geen activatie nodig had. Maar hoe ben ik dan bekend, inlognaam en wachtwoord. Dat zouden ze opsturen…… Nooit ontvangen. Vervolgens krijg ik lijfrente uitkering, dat liep al jaren bij Ohra en altijd dezelfde bedragen. Ineens bij NN andere bedragen en uiteraard fors lager. Het zal opgelost worden, maar voorlopig ben ik er nog mee bezig., heb geen NN, kan niets inzien, kan niet zien hoe ze aan de bedragen komen enz. enz.

Ik hou het bij dit voorbeeldje, maar geloof me er is nog veel meer. Hier bij de CB, het inloggen, cookiesvragen, enquête…. het gaat nu beter, maar inloggen blijft van tijd tot tijd. Ik stop er verder mee, ik heb rust nodig. Groeten Leo.

Reputatie 6
Badge +7

Even een update. Ik ben vandaag, vanmiddag 20 januari 2020, naar de bank geweest. Alles heeft dit weekend plaatsgevonden, ik kon ze niet bereiken, dus ook geen afspraak maken. Daarom ben ik zelf maar in persoon naar de bank gegaan om het niet nog langer te laten duren.  Wij hebben hier op de Zuid-Hollandse  ‘eilanden’ geen Rabo bankkantoren meer, ook alle automaten zijn weg. Ik kon dus slechts naar het hoofdkantoor in deze regio in Heinenoord. Ik ben er door de receptie te woord gestaan, overigens een meedenkende receptioniste en ze heeft haar best gedaan, temeer daar ik onvoorbereid kwam. Ze heeft alles nagekeken, mijn rekening tot een jaar terug. Niets totaal niets contant op gestort. Ze heeft de brief gelezen en begrijpt dus ook niet dat deze gestuurd is …. omdat ik weer contant wat gestort zou hebben. Tevens is het vreemd als er 3 maanden geleden uitgebreid over gesproken, en uitgelegd, is, dat er een dergelijke brief komt.  Ze begrijpt er helemaal niets van  en kan mijn ergernis voorstellen. Maar daar heb ik natuurlijk weinig aan, ik heb gevraagd of ze brief wil kopiëren of scannen en door wil geven aan betrokkenen. Dat gaat nu gebeuren en die zullen dan antwoorden. Nog even geduld dus. groet Leo.

Receptionisten zijn waarschijnlijk de enige normale mensen binnen het huidige personeelsbestand van de Rabobank. :relaxed:

Reageer