Consumentenbond.nl
Vraag

Rabobank wil weten waarom ik geld stort en afschrijf

• 5 oktober 2019
  • 102 reacties
  • 4435 Bekeken

Toon eerste bericht

102 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Dank je @Jan H. . ik zal inderdaad antwoorden op de brief, maar ben wat verbouwereerd over de gehele toonzetting en snelheid waarmee alles gebeurt. Ik dacht eerst nog dat is nep. Maar het mailtje maakte melding van diverse gegevens en dat men de volgende dag zou bellen over betreffend onderwerp en alles was zwaar ondertekend door de Rabobank, de persoon, functie, afdeling en welke regio Rabobank enz. Het telefoontje de volgende dag volgde ook, ondanks dat ik geantwoord had dat ik daar totaal geen prijs op stelde. En exact een dag later een brief, normaal en aangetekend. Ik ben me van geen kwaad bewust, ben een gewone doorsnee klant en het gaat absoluut niet over tienduizenden, totaal niet boven het fiscusbedrag van 15.000 Euro, nee over relatief kleine bedragen. In de mail noemden ze wel de data e.d., waarom die vragen. Ik ben niet erg blij over deze inbreuk op mijn privacy. ik heb uiteraard vragen zoals je noemt, maar ben ik verplicht op hun vragen te antwoorden, wat gaat het ze aan? Groeten Leo.
Reputatie 6
Badge +2
Ik zou vragen waarom ze dat willen weten.

Reageer