Consumentenbond.nl
Sneller internet en extra zenderpakketten? |

Vergelijk alles-in-1 providers en stap over. Tijdelijk €10 retour

Alles-in-1 icoon

Reclame AH: wanneer van start?

• 7 januari 2019
  • 2 reacties
  • 214 Bekeken

Zat. 5 jan hoorde ik de reclame van hamsteren bij AH.
Ik besloot zondagmiddag een voorraadje in te slaan van de Perla pads 36 stuks koffie. 2 halen 1 betalen.
Bij thuiskomst kom ik tot de ontdekking dat er geen korting was voor de Perla pads. teruggegaan met de bon ervanuitgaande dat de kassa nog niet goed aangepast was. Tot mijn verbazing zei het personeel dat de aanbieding pas ma. 7 jan ingaat. Er restte mij niets anders dan weer naar huis te gaan om de koffie op te halen om mijn geld terug te krijgen. dat was dus de 3e keer. Coulance? Service?
nooit van gehoord.
Knap nijdig besloot ik toch maar even die reclame opnieuw af te luisteren. Er wordt geen startdatum genoemd en geen einddatum.
Mijn vraag: had ik niet gewoon recht op die korting? uiteindelijk werd er nergens een startdatum genoemd. Of moet ik eerst op internet opzoeken wanneer de actie aanvangt?
Graag hoor ik uw mening hierover

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
beetje naief is dit wel.... bij appie staat bij het artikel ook altijd aangegeven wat de korting is en normaal gesproken wordt er in reclames altijd wel iets geroepen over de voorwaarden.
Natuurlijk moet u zelf naar de startdatum (en einddatum) zoeken, of er op zijn minst op letten.

Ben blij dat u de aankoop kon terugbrengen!

Reageer