Consumentenbond.nl

Retourneren via vidaxl

• 30 januari 2019
  • 18 reacties
  • 4048 Bekeken

Ik heb een artikel besteld via de website van Vidaxl. Ik probeer het artikel te retourneren omdat er een kleine beschadiging is. Ik krijg na mailen, bellen en chatten geen gehoor. Ik weet u dus niet hoe het artikel te retourneren.

18 reacties

Krijgt u niemand aan de lijn?
Nee je wordt constant in de wacht gezet.... Hoelang je ook wacht, geen contact.
Reputatie 7
Badge +7
Geachte MiranHH,

Zelf heb ik diverse dingen bij Vidaxl besteld en dus gekocht. Dat is allemaal goed gegaan. Geen problemen gehad. Tevoren heb ik goed geïnformeerd, voor zover dat mogelijk is en voor wat je eraan hebt. Maar Vidaxl is een behoorlijk grote firma, levert aan vele bekende andere website (Bol.com) en staat, volgens mijn informatie, goed bekend.

En volgens mij kan je bellen, mailen en ook chatten:
Klantenservice
Chat: ma t/m vr 13:00u - 17:00u
webservice@vidaxl.nl
vidaXL Nieuwsbrief

Ik hoop dat u slaagt het in orde te maken, groeten Leo.
Nee je wordt constant in de wacht gezet.... Hoelang je ook wacht, geen contact.

Doet de chat het ook niet? Oeps ik lees net dat je dat ook hebt geprobeerd. Tjsa, dan wordt het wel lastig.
Reputatie 7
Badge +7
Inderdaad A. Deen ik heb er ook overheen gelezen. Ja als ze ook niet antwoorden met chatten wordt het heel moeilijk. Ik heb zelf nooit naar VidaXL gechat, dus weet dat verder niet, maar elders wel vaak gechat en nog nooit meegemaakt dat ze niet met chatten begonnen. Kan ook zijn dat VidaXL toch failliet is gegaan, maar zou dat niet direct aannemen en nog maar eens goed proberen en alles in de strijd werpen. Zijn ze aangesloten bij een keurmerk?? Groeten Leo.
Reputatie 7
Badge +7
Beste @MiranHH,

Vervelend om te horen! Heb je je klacht al op Klachtenkompas geplaatst? Klachtenkompas is een platform uit initiatief van de Consumentenbond wat bedrijven en consumenten helpt bij het vinden van een oplossing bij klachten. Ik zie dat er meerdere mensen soortgelijke klachten hebben geplaatst, en dat deze naar tevredenheid zijn opgelost. Wellicht dat dit nog uitkomst kan bieden? Succes!
Dankje monique, ik ga het proberen.
Klacht geplaats op klachtencompas, nu dus even afwachten. Hoop dat er iets uit voortkomt.
Badge +8
En @MiranHH? Al een reactie ontvangen via Klachtenkompas? 🙂
Nee, maar kon tot twee weken duren, we wachten dus nog af.

Ik heb een artikel besteld via de website van Vidaxl. Ik probeer het artikel te retourneren omdat er een kleine beschadiging is. Ik krijg na mailen, bellen en chatten geen gehoor. Ik weet u dus niet hoe het artikel te retourneren.

Ik heb de zelfde probleem ik krijg ze niet te pakken ook mailen niet 

Krijg op geen manier contact als ik een mail stuur kan ik niet terug vinden dat ik die ook heb gestuurd dus Ik kan mailen dat ik en ons weg.

ik heb nu een tafel die beschadigd is en weet niet hoe het nu moet

Vol blijven houden. Mailen en van elke mailtje een screenshot maken. 

Uit eindelijk reageren ze wel. Ze zijn daar gewoon ontzetten traag en laks met reageren. 

Laast een kast besteld via een site.... Ook veel problemen qua contact leggen. Later bleek dat ook via vidaxl te gaan maar dan onder een andere naam. Ik let voortaan goed op als ik iets bestel. 

Vol blijven houden. Mailen en van elke mailtje een screenshot maken. 

Uit eindelijk reageren ze wel. Ze zijn daar gewoon ontzetten traag en laks met reageren. 

Zo ik heb helemaal geen screenshot van gemaakt maar wel drie keer gemaild en ik moet nog twee dingen van ze krijgen ben benieuwd hoe dat weer gaat maar op deze manier nooit meer 

Laast een kast besteld via een site.... Ook veel problemen qua contact leggen. Later bleek dat ook via vidaxl te gaan maar dan onder een andere naam. Ik let voortaan goed op als ik iets bestel. 

Nou zeg dat wel denk iets goedkoper uit te zijn maar zo hoef het niet dan betaal liever iets meer dat op zo manier 

Wij wachten ook al, ondanks heel veel mailtjes over en weer, al twee maanden op vervangende tafelpoten. VidaXL is telefonisch onbereikbaar. En in de mailings worden we gewoon aan het lijntje gehouden. Mijn advies is: KOOP NIETS BIJ VidaXL. 

Wij wachten ook al, ondanks heel veel mailtjes over en weer, al twee maanden op vervangende tafelpoten. VidaXL is telefonisch onbereikbaar. En in de mailings worden we gewoon aan het lijntje gehouden. Mijn advies is: KOOP NIETS BIJ VidaXL. 

Uiteindelijk na 45 mailtjes over en weer, hebben we nu eindelijk onze tafelpoten en €50 compensatie. Hoewel eigenlijk de bedoeling was dat wij het één of het ander zouden krijgen. Onze mailings werden door maar liefst 7(!) verschillende medewerkers beantwoord. Zo ging de communicatie binnen VidaXL langs elkaar heen. Ik heb ze op deze vergissing gewezen. Mocht zowel de tafelpoten als de compensatie houden. Toch fideel van ze. Een kennis van ons had trouwens wél goede ervaringen met VidaXL.

Reageer