Consumentenbond.nl
Vraag

schoenen retourneren zonder contactgegevens webwinkel

  • 20 juli 2020
  • 4 reacties
  • 262 Bekeken

Ik heb een aantal weken schoenen besteld bij een webshop die ik nergens meer terug kan vinden op internet. Ik heb de schoenen vorige week eindelijk ontvangen maar het zijn andere schoenen dan ik besteld heb. Waarschijnlijk komen ze uit China. Ik wilde achteraf betalen maar omdat ik niet tevreden ben met het product doe ik dat niet. Ik wil ze graag retour doen maar kan nergens gegevens vinden. Ik heb wel een betalingsherinnering ontvangen van de bank. Wat kan ik het beste doen? Ik wil nl. geen incassobureau op mijn dak en wil ze graag terugsturen. Wie wiet raad? Alvast bedankt.


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

@Kosse1 Maak 1 cent over met de mededeling/ vraag om contact op te nemen i.v.m. het retour zenden van de schoenen.

Bedankt voor de tip! Zal ik doen

Badge +8

Is het inmiddels opgelost, @Kosse1:relaxed:

Ik heb inmiddels contact gehad. En omdat product niet aan mijn verwachtingen voldoet stuur ik t terug….. naar China 🤨€30 portok 😆 stond helemaal niet vermeld op de website. Ik voel me ook n beetje bedonderd, maar goed eens en nooit meer :-)

Reageer