Consumentenbond.nl

Seats and Sofas klacht ivm geen nazorg

• 9 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 270 Bekeken

Badge

Ik heb voor 2600 EURO een leren bankstel bij Seats and Sofas in Den Haag gekocht. Toen ik bezig was met beslissen kreeg ik dezelfde dag nog een verkoper aan de lijn en wilde men nog hebben dat ik vrijdag 50 % van het aankoopbedrag al overmaakte ipv de maandag na het weekend. 
Nu heb ik na afloop een aantal vragen gesteld en hoor ik al een week niets. Ze zijn nu na aflevering van mijn bankstel zeker niet meer geïnteresseerd in mij? Slechte service dus !

Positief: Bezorgdienst was goed geregeld en dezen waren ook netjes.
Tips:
1. Ik heb een ECO bankstel gekocht wat betekent dat ieder kussen een ritssluiting heeft, dus als de buitenkant slijt kun je er zo weer een nieuw over doen.
2. kijk goed naar de afmetingen van een 1-persoonsstoel. De mijnen zijn nu zo breed dat ik er 2x inpas.
Amerikaanse maten ? Afmetingen op de website kloppen wel.

2 reacties

Badge +8

Goed om te lezen dat het opgelost is, @B. van Cleef:relaxed:

Badge

Verkoper van seats and sofas heeft me terug gebeld. Hij was een week weg.
Helaas is de 1,5 zits stoel niet als 1-persoonsstoel te krijgen, maar hij heeft mijn idee opgeschreven.
Het enige wat moet gebeuren is de bodemplank en en de achterplank in te korten. De zijpanelen zijn standaard. De nieuwe 1-persoonsstoel kan dezelfde kussens hebben als nu van de 3-zitsbank.
Compliment alsnog aan Seats and Sofas.

Reageer