Consumentenbond.nl

Seniorenvoordeelpas.nl

Het gaat om spaar en korting pas voor 50+er's bij geselecteerde winkels.
Is het wat of is het puur reclame?😀 of 🖓?

12 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ik bekeek de site en vond dat niet veel vertrouwen wekken. Even Google-n levert bv https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/30-09-2017/seniorenvoordeelpas-24-euro-per-jaar-voor-korting-die-er-niet-is/ op . En https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/senioren-voordeelpas/details?companyId=0f62024f-d5fd-4108-bfbb-63242f76e1a0 . Toen ben ik maar gestopt. Ik zou er niet aan beginnen.
Reputatie 6
Badge +6
@Fireball van harte welkom op het forum! Zoals @Raoul Teeuwen aangeeft, een rondje Google leert dat er best wel wat klachten zijn over het bedrijf. Lijkt me goed om deze eerst goed door te nemen, maar persoonlijk vind ik dat de meldingen die ik tot nu toe heb gelezen niet erg hoopgevend.
Vandaag 50 euro overgemaakt voor deze waardeloze pas.
Door ziekte was me ontgaan dat ik definitief een abonneme nt had afgesloten en de facturen plus verhoging gemist. In korte tijd ging afterpay de kosten verhogen een dreigen met nog meer incassokosten. Bij bellen met Seniorednboordeelpas stond ik ruim Een uur in de wacht zonder succes. Een mail met verzoek tot annulering werd niet gehonoreerd.

Uitkijken dus.. niet doen hoort zegt het voort..
Afterpay is nogal snel met het ophogen van de vordering. Mijn ervaring is dat ze dat in strijd doen met wettelijke regels. Veel dreigende mails of post maar uiteindelijk hebben ze deels geen poot om op te staan. Trieste instelling dat Afterpay en ik zou daar maar ver van blijven.
Reputatie 7
Badge +5
@C.M. Sprenkeling Kun je aangeven waaruit de verhoging van de kosten waren en de dreiging met nog meer kosten?
Hoe hoog waren die kosten en/of zouden die worden en binnen welke termijn?
Ze brengen al heel snel na verstrijken betalingstermijn 22 euro administratiekosten in rekening is mijn ervaring.
26 april factuur 26,50 13 mei plus 9,50 eerste herinnering 12,50 tweede herinnering 48,95 totaal gisteren betaald kan deze niet meer vinden in mijn mail, heb op betalen gedrukt maar weet vrij zeker dat er gedreigd werd met incassokosten. Deze was ergens rond 20 mei gedateerd
Ik heb ook al 2 keer een betaaling gedaan en anders incaaokosten ze dreigen ik zeg het zijn op lichters ik heb ook mails ge daan 2 maande geleden voor op zegging maar krijg gewoon geen gehoor hoe kom ik van hen af wil geen betaalingen meer hebben

Ik zie zojuist een advertentie voor de Seniorenpas, waarvan ik nog nooit heb gehoord.

Werkt iemand daarmee en geeft dat inderdaad het geclaimde voordeel van 500 euro per jaar bij een maandelijks abonnement van 2.50 euro

Badge +8

Hi @Cees de Lange, omdat er al een vergelijkbaar topic bestaat ben ik zo vrij geweest om jouw vraag hiernaartoe te verplaatsen. Je kunt hier ook ervaringen van anderen met deze pas lezen.

Reputatie 7

Iemand probeerde me enthousiast te maken maar na wat spitwerk leek het me een slecht idee.

Seniorenvoordeelpas raad ik iedereen af!

Heb zelf een klein half jaar een pas en mijn totale voordeel is tot nu toe welgeteld 0 Euro. De zogenaamde aanbiedingen kunnen, als je ze bij elkaar optelt, een heel bedrag opleveren en dat is waarmee in de reclame geschermd wordt. Alleen merk ik dat ik al die producten helemaal niet wil en ook niet nodig heb of dat ze zelfs met een korting van seniorenvoordeelpas nog steeds duurder zijn dan bij een andere winkel (die niet met die voordeelpas figuren samenwerken). Het grootste voordeel van de seniorenvoordeelpas vind ik het voordeel om hem vooral NIET te nemen. Dat bespaart pas echt Euro´s!

Reageer