simpel sim only, addertje onder het gras

• 3 August 2019
  • 44 reacties
  • 1686 Bekeken

Ik heb een abonnement bij Simpel sim only. Mijn abonnement bestaat uit onbeperkt bellen en 4 gig per maand voor tien euro. Dat was althans de aanbieding waar ik op ingegeaan ben. Nu ik voor een maand, vanwege vakantie, mijn abonnement heb uitegbreid naar 10 gigabyte, zal ik, als ik weer naar mijn oude abonnement terugga, opeens 12.50 per maand moeten gaan betalen. Bij Simpel reageren ze op mijn opmerkingen heel laconiek, daar is niets aan te doen. Als ik dat gweten had...

44 reacties

Nee dat kan ik niet zien er is niks meer verbruikt dan normaal. Heb sws niet veel apps op mijn telefoon. Want ik gebruik mijn telefoon ook amper. en thuis altijd met wifi.

Nee dat kan ik niet zien er is niks meer verbruikt dan normaal. Heb sws niet veel apps op mijn telefoon. Want ik gebruik mijn telefoon ook amper. en thuis altijd met wifi.

En dan heb je neem ik aan de aller aller goedkoopste bundel en lijkt buiten bundel gelijk een enorm bedrag?

A Deen jij weet helemaal niet welk abonnement ik heb. Ik heb zeker niet de goedkoopste ja! En als ik dan ook nog dubbel de kosten mag gaan betalen dan word het vanzelf een groot bedrag. Ik heb ze gevraagd mij het teveel betaalde terug te storten en dat doen ze dus niet

Reputatie 7
Badge +5

een beetje modern toestel geeft gewoon per app hoeveel data er verbruikt is, zo zou het zomaar kunnen zijn dat thuis een keer wifi per ongeluk uit heeft gestaan, en dan ben je aan de beurt (met een kleine bundel). 

Ik zou toch wel willen weten of ik terecht heel kwoad mag zijn op een ander.  

Ja ik heb een modern toestel waarop je dat kan zien. En er is niks te zien! En mijn wifi heeft ook niet per ongeluk uit gestaan ja. En zoals ik al tegen iemand anders zei Ik heb geen kleine bundel! En ik blijf het herhalen. Ze hebben mij de kosten dubbel gerekend en weigeren dat terug te storten. Dus mag ik kwaad zijn?

A Deen jij weet helemaal niet welk abonnement ik heb. Ik heb zeker niet de goedkoopste ja! En als ik dan ook nog dubbel de kosten mag gaan betalen dan word het vanzelf een groot bedrag.

Groot? Hou me niet in spanning over welk bedrag hebben we het nou eigenlijk helemaal?

Reputatie 7
Badge +5

van mij mag je kwaad zijn, maar misschien is het dan een idee om de discussie te verplaatsen naar Klachtenkompas, want ik krijg het gevoel dat je kwaad op alles en iedereen bent. Dus ik stop.

Dank je wel. Ik ben echtalleen kwaad op Simpel.

Ze hebben mij de kosten dubbel gerekend en weigeren dat terug te storten. Dus mag ik kwaad zijn?

Dat is uw aanname maar daarvoor brengt u geen greintje bewijs. Verder ben ik ook niet verbaasd dat als u ook zo kwaad bent geworden aan de telefoon men daar niet van gediend was.

a deen. Je weet helemaal niks waar ik en simpel het over hebben gehad. En bewijs dat heb ik en dat stuur ik wel naar simpel toe. Daar heb jij helemaal niks mee te maken. Dus doe me een plezier en ga je even in een ander topic mengen. Met 7913 reacties is het wel duidelijk dat jij jeoveral wel mee bemoeit.

a deen. Je weet helemaal niks waar ik en simpel het over hebben gehad. En bewijs dat heb ik en dat stuur ik wel naar simpel toe. Daar heb jij helemaal niks mee te maken. Dus doe me een plezier en ga je even in een ander topic mengen. Met 7913 reacties is het wel duidelijk dat jij jeoveral wel mee bemoeit.

Geloof me, u bent zeker niet de eerste. Druk wijzend naar van alles en iedereen maar ondertussen wordt het verhaal lamgzaam duidelijk en ruikt het niet naar viooltjes.

Reputatie 7
Badge +5

of vertel wat je probleem is of niet en ga dan ergens anders klagen, maar verstoppertje spelen en alleen maar * werkt natuurlijk niet.

*[deel bericht verwijderd door beheerder]

Reputatie 6
Badge +4

Sorry hoor. Maar als ik iets in de aanbieding koop voor 10 euro per maand en die actie loopt tot 1 aug bijvoorbeeld. Ik ga daarna wijzigen om vervolgens weer terug te willen naar het oude dan kan dat gewoon niet want de aanbieding is afgelopen.

Je gaat dan logischerwijs de normale dan geldende prijs betalen. Zo werkt het bij Ziggo, KPN, Vodafone en alle andere bedrijven. Je gaat akkoord met een actieprijs en als die we niet meer is kun je ook niet meer terug. Dan kunt u heel boos zijn maar uw gelijk krijgt u echt niet.

Hier ook 3 simpel abonnementen al jarenlang, nooit problemen, prima netwerk en scherpe prijzen.

Sorry hoor. Maar als ik iets in de aanbieding koop voor 10 euro per maand en die actie loopt tot 1 aug bijvoorbeeld. Ik ga daarna wijzigen om vervolgens weer terug te willen naar het oude dan kan dat gewoon niet want de aanbieding is afgelopen.

Je gaat dan logischerwijs de normale dan geldende prijs betalen. Zo werkt het bij Ziggo, KPN, Vodafone en alle andere bedrijven. Je gaat akkoord met een actieprijs en als die we niet meer is kun je ook niet meer terug. Dan kunt u heel boos zijn maar uw gelijk krijgt u echt niet.

Hier ook 3 simpel abonnementen al jarenlang, nooit problemen, prima netwerk en scherpe prijzen.

Dat was de eerste klager, de nieuwe klager heeft data buiten z'n bundel verbruikt.

Mijn probleem heeft niks te maken met een lopende actieBegrijpend lezen is moeilijk zeker. Ik heb mijn probleem al meerdere keren uitgelegd en blijf niet aan de gang. Dus graag een slotje hierop.

Reputatie 7
Badge +5

volgens mij heb je helemaal niks uitgelegd anders dan een paar loze kreten. 

prima on deze discussie (…?) te sluiten. 

Dus graag een slotje hierop.

Het is jouw topic niet eens waar je op ingebroken hebt. Hoe kom je erbij?

Reputatie 6
Badge +4

@Nooky 

Grappig dat u mij verwijt niet goed te lezen. Als u dat bij het aangaan van uw abonnement zelf had gedaan, was dit probleem er niet. Ook uw data even uitlezen lukt schijnbaar niet goed.

Badge +5

Hi allemaal. Laten we het hier wel een beetje gezellig en constructief houden :wink: 

Reageer