Consumentenbond.nl

Slechte retournering bij Made.com en Postnl extra@home.

• 23 juli 2020
  • 4 reacties
  • 350 Bekeken

Door made.com zou een retourpakket opgehaald worden. Zij schakelen hiervoor PostNl  extra@home in.  

De eerste keer kwam er niemand langs, terwijl de bezorger aangegeven heeft hier te zijn geweest. De tweede keer, vandaag, zouden zij tussen 12.00 en 21.00 uur en wordt er om 16.28 uur geappt dat het niet afgehaald zal worden.

Dus al twee dagen achtereen voor Jan Doedel gewacht. Kost twee vrije dagen. Made.com geeft niet thuis, want het ligt niet aan hen zeggen ze. Willen niet tegemoet komen. Ja, bieden een voucher aan van 15 euro. Deze krijgt iedereen die hen e-mailadres geeft.

Wat te doen. Ik heb toch niets met post.nl te maken. Made is toch het bedrijf waarmee ik zaken doe?

4 reacties

Badge +8

Wat een vervelende situatie. @E. Reijrink. Ik ben benieuwd of er misschien andere Communityleden zijn met een vergelijkbare ervaring?

De vraag is of je hier wat tegen kunt doen. Iets kan een keer misgaan en dat betekent nog niet dat je daar consequenties aan kunt verbinden, twee keer wordt irritant en tien is lijkt onbestaanbaar. Zeg dan maar waar de grens loopt en wanneer je kunt zeggen, u kunt het zaterdag, als ik thuis bent, om 11:00 afhalen en anders heeft u pech. Voorlopig moet je eerst je geld nog terugkrijgen.

Reputatie 5
Badge +4

Gezien de datum van plaatsing is het pakket inmiddels wel opgehaald?

Dank voor jullie reacties. 

@A. Deen Klopt, maar ik vond en vind het irritant twee dagen voor niets thuis te moeten blijven, wat twee vrije dagen kost, en dat je dit blijkbaar voor lief moet nemen. 

@Mazzel Het is inmiddels opgehaald. De derde keer binnen het tijdvak op een toch al vrije dag. 

Leer voor de volgende keer, kastjes eerst zien in de showroom en dan pas bestellen.

Reageer