Tot mijn grote verdriet is de fiets die ik gekocht heb niet het product wat mij beloofd is.
Ik heb dit binnen een week na levering kenbaar gemaakt. Helaas beschermd consumentenrecht je niet zo goed als de verkopende partij je niet goed voorlicht. Namelijk;
- wanneer de ebike opgehaald moet worden bij een filiaal, vervalt de 14 dagen aankoop-annulering. Wanneer de Ebike thuis wordt afgeleverd, geldt dit wel…. beetje jammer dat mij deze optie niet geboden werd.
- De fiets zou, door een kleine aanpassing de goed maat hebben werd mij verzekerd. Dit blijkt niet het geval.
- De klantenservicemedewerker, een jonge dame, refereerde alleen aan de algemene voorwaarden. Geen enkel medeleven, oplossingsmogelijkheden, het enige dat ik kon doen zei ze, was naar een filiaal.
- Bij het filiaal aangekomen wel een aardige verkoper gesproken. Hij zou mij mailen met opties. Nooit meer een mail ontvangen.
- Ik heb Stella in gebreke gesteld en verzocht mij binnen 14 dagen een reactie te geven.
- Helaas, geen enkele reactie.
Het maakt mij verdrietig dat er zo veel prachtige beloftes worden gedaan aan een leek, want dat ben ik natuurlijk. Mijn eerste ebike, ik was zo blij met de aankoop. En dan gewoon geen enkele fatsoenlijke reactie krijgen.
Het betreft een fiets van meer dan 3000 euro. Ik ging voor kwaliteit.
Er staat hier een gloednieuwe, ongebruikte, prachtige ebike in de schuur. Iemand interesse? Sprak zij cynisch. Maar zonder dollen, iemand nog tips hoe ik mijn geld terug krijg? Want ik heb geen enkel vertrouwen meer in dit bedrijf.