ticketmaster gekochte tickets omruilen voor een betere plek, kan niet !

• 31 May 2021
  • 6 reacties
  • 57 Bekeken

Waarom kan ik een ticket via ticket master niet omruilen voor een duurdere staan plaats. Er is nog plek zat en het is pas in december. Toch gek dat je het dus ook niet kan terug sturen en geld terug kan krijgen !!!terwijl je als je een normaal product koopt het altij om kan ruilen! wat voor rede dan ook ?

6 reacties

Men claimt een uitzondering voor het retourrecht voor tickets, geen idee of iemand dat ooit heeft proberen aan te vechten maar tot die tijd is er geen mogelijkheid tot retourneren.

Bedankt voor je reactie, blijft  toch raar, het is een gekocht product. 

Waarom is dat raar? Je hebt tickets toch nooit kunnen retourneren ook niet toen je ze nog in het Kaartenhuis of de bij Haagse Courant ging halen en het is ook niet zo dat je de tickets thuis eerst uit wil proberen toch?

Oei dat klinkt aanvallend. 
klopt een kaartje uit proberen doe je niet. Maar als je evt toch niet kan zou het toch fijn zijn als er nog kaarten zijn natuurlijk dat je het kan omruilen. En in mijn geval upgraden naar een betere plek.

En als we alles bij hetzelfde houden omdat we het eenmaal altijd zo doen zouden we niet veel verder komen in de ontwikkeling van alles en iedereen. …..

Ik reageerde op uw opmerking dat het “raar” is. Dat het “fijn” zou zijn geloof ik onmiddellijk maar als ze niet wettelijk verplicht worden het retourrecht te implementeren gaan ze dat, ben ik bang, echt niet doen.

Ha ha , zo zie je maar als het geschreven ,hoe anders je dit kan interpreteren. Dank je.

Reageer