Volero vloerkleden.

• 14 October 2022
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Ik mei hebben we een vloerkleed beteld bij de webwinkle van Volero. Levertijd was lang, zou week 37 worden geleverd. In week 37 geen vloerkleed en hebben we, via de chat, contatct opgenoemen met Volero. Container was nog niet binnen, maar zou, waarschijnlijk, week 38 binnenkomen. Week 38 geen vloerkleed, weer, via de chat, contatct, container was binnen, moest nog worden uitgeladen, eind volgende week zou de levering plaats vinden. (week 40) Ook in week 40 geen levering, weer contatc t opgenomen, container uitladen koste wat meer tijd, waarschijnlijk levering eind week 42. 

Hebben meer mensen last met de levering van Volero. Wij wachten inmiddels al 22 weken op de levering.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4

Even buiten Volero om, mijn broer wacht inmiddels 26 weken op zijn bankstel. Vtv eerlijk verteld door verkoper dat leveren dramatisch is op dit moment. Verwachting is nu eind november dus samen 32 weken.

Ik weet natuurlijk niet hoe het met vloerkleden gaat maar om het transport zo voordelig mogelijk uit te voeren wordt gewacht tot meerdere containers vol verscheept kunnen worden dit om de prijs te drukken.

Reageer