Consumentenbond.nl

wat moet je doen als je bestelling on line niet geleverd wordt?

  • 5 juli 2020
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Bij Balenzo fitness bestelling geplaatst in mei. Steeds werd er bij tracking gemeld dat er vertraging was met bezorgen. Er is alleen contact te maken via e-mail. Heb ik reeds 2 keer gedaan en ook gevraagd om mijn geld evt terug te storten. Er wordt niet gereageerd en er zijn geen adres of tel.nr bekend van dit bedrijf. Wat moet je dan doen?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Indien u googled Balenzofitness krijgt u een aantal websites waar u wellicht meer informatie uit  kan halen over adres en telefoonnummer. In de google lijst staat ook dat Balenzofitness is aangesloten bij Trustpilot, daar overigens een 91% negatieve berichten. Maar mogelijk kan Trustpilot u verder helpen. Het is ook goed mogelijk dat het bedrijf nu een andere naam heeft Absmusclebrand. Kijk en probeer het daar eens. Verder kijk of ze lid zijn van webwinkelkeur, van een geschillencommissie, de  kamer van koophandel enz. En anders…….?? Succes ermee.

Reageer