Beantwoord

Youfone Thuis factuur klopt niet

  • 14 July 2021
  • 4 reacties
  • 42 Bekeken

Het klopt dat het niet klopt ben ik achter gekomen want las dit op hun site;

Youfone berekent de actiekorting bij Internet Only, TV & Internet of aanverwante pakketten per factuur. Ontvang je 6 maanden korting? Dan krijg je deze korting op de eerste 6 facturen. Je eerste factuur is daarmee hoger dan je eerste maandbedrag.

Je recht op korting gaat niet bij aanvang van het abonnement in.

Het gaat pas in op de 1ste van de maand ?!

Maar loopt wel het juiste aantal maanden door.

 

icon

Beste antwoord door A. Deen 14 July 2021, 14:13

Bekijk origineel

4 reacties

 

Heeft iemand tips?

De sop van €11,33 is de kool niet waard. Je kunt ook betwisten als je eerste betaalt, als je dan gelijk krijgt krijg je die €11,33 wel terug en als je ongelijk krijgt moet je hem toch betalen.

 

@A. Deen Thanks for the tip!

Waarschijnlijk was ik niet de enigste die hierover viel want op hun site staat nu het volgende;

Youfone berekent de actiekorting bij Internet Only, TV & Internet of aanverwante pakketten per factuur. Ontvang je 6 maanden korting? Dan krijg je deze korting op de eerste 6 facturen. Je eerste factuur is daarmee hoger dan je eerste maandbedrag.

 

Het klopt dus in dit geval dat het niet klopt haha . . .

 

Overigens krijg je meer korting als je die over negen complete facturen krijgt dan over acht en een halve factuur.

@A. DeenNee je krijgt wel gewoon 9 maanden korting alleen starten ze daar pas later mee.

Als je bij Youfone komt op 2 april en je betaalt 30 euro per maand (50 min 20 euro korting).

Dan betaal je pas vanaf mei 30 euro.

Maar als je eerste factuur loopt vanaf 2 april tot eind mei.

Dan betaal je voor april geen 29 euro maar gewoon bijna 50 euro want je korting gaat pas in in mei.

Je eerste factuur is dan bijna 80 euro (voor minder dan twee maanden van 30 euro per maand)

Je factuur na 9 maanden is dan niet bijna 50 euro maar dan is die nog een maand iets van 30 euro.

 

Reageer