Zeer slechte ervaringen met DKN Crosstrainer

• 18 February 2018
  • 0 reacties
  • 724 Bekeken

In augustus 2012 kocht ik, nieuw, de DKN XC-120w crosstrainer.

Ik was er tevreden mee, tot een paar maanden de as van de linker armhendel is afgebroken. Wat ik heel vreemd vind, want die as is van massief metaal en zo dik als mijn duim. En ik ben geen krachtmens, weeg slechts 62 Kg, en heb normaal gebruik van het apparaat gemaakt.

Ik heb toen DKN Technology gemaild en gevraagd wat er aan te doen was. Ik kreeg een kort mailtje terug: "dat we het defecte onderdeel niet meer voorradig hebben en dit ook niet meer kunnen bestellen bij de leverancier daar dit model niet meer geproduceerd wordt".

Daarop heb ik geantwoord dat ik hiermee geen genoegen neem. Het apparaat is pas 5 jaar oud, en wordt daarbij nog her en der nieuw te koop aangeboden. Dan moet het mogelijk zijn dat onderdeel te vinden dan wel te repareren. En dat ik dringend verzoek met een oplossing te komen.

Hierop kreeg ik in het geheel geen antwoord, en ook e-mails die ik stuurde aan het hoofdkantoor bleven onbeantwoord. Inschakelen van Consumentenbond Klachtenkompas heeft ook niets uitgehaald: DKN zwijgt in alle talen.

Ik was voor aankoop al door een verkoper van fitnessapparatuur gewaarschuwd voor de slechte service van DKN. Helaas heb ik zijn goede raad in de wind geslagen, en toch een DKN crosstrainer gekocht. Ik zou het nooit meer doen.

0 reacties

Geen reactie

Reageer