Consumentenbond.nl
Vraag

Ziggo abonnement aanpassen

• 23 februari 2020
  • 7 reacties
  • 571 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Wil Ziggo alles in 1 Start van mijn hoogbejaarde moeder aanpassen.

Internet erafhalen zodat alleen televisie overblijft en bellen.

Is via  "”mijn Ziggo echt niet mogelijk.”

Opzeggen is ook niet mogelijk, dan moet je 1200 bellen.

1200 gebeld, door menu heen genavigeerd naar opzeggen ( alle dagen bereikbaar) Krijg antwoordapparaat dat ik dit alleen op werkdagen kan melden.

Het is toch in Nederland een verplichting dat als je een dienst zoals een abbonnement  kan aangaan via een website  dit ook via een website kan  opzeggen???

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Geachte @P. Klarenbeek . U heeft gelijk dat bij wijziging van Ziggo,  dus de tegenpartij, u alle recht heeft te protesteren, en op z'n minst uitleg te vragen. Maar daarvoor is ook de website: https://www.ziggo.nl/

Op deze site alle pakketten, vele andere onderdelen toegelicht, ook de Klantendienst, waar u dus terecht kan. En via deze site kunt u ook naar het Ziggo Forum. Niet om u van dit Forum af te halen, maar uw klachten daar deponeren geeft u antwoorden van de moderatoren aldaar. U kunt dus alles via de site, dus digitaal regelen. Succes Groet Leo.

Reputatie 7
Badge +4

je kunt toch ook gewoon even bellen? heb je direct de bevestiging.

Vroeger, toen je poepen nog met een lange oe schreef, kon je bedrijven dag en nacht bellen.... Oh nee, toch niet.

Reputatie 7
Badge +7

Verder ieder advies wellicht welkom bij @P. Klarenbeek . Echter hij gaf aan moeilijkheden te hebben met bellen. Ook ik heb Ziggo en Ziggo best menigmaal gebeld, geen probleem. Maar vind de digitale weg toch ook makkelijk en die is er volop  bij Ziggo, begin met de website en ga zo verder o.a naar Klantendienst, maar zoek in het zoekvlak ook het Ziggo Forum enz. Mogelijkheden zat, dus ook als je bellen moeilijk vindt. Groet Leo.

Reputatie 3
Badge +3

Alle reacties ten spijt maar er bestaat geen pakket met alleen tv en bellen. Dus Ziggo kan u niet bieden wat u wenst. Daarom kunt u het ook niet vinden en dus ook niet opzeggen.

Reputatie 6
Badge +5

Het bellen en de tv lopen ook over dat internet.
Daarom is een pakket zonder internet niet mogelijk.

Reputatie 6
Badge +3

Alleen basis TV en Radio is bij Ziggo wel mogelijk. Dat is simpel een richting- verkeer met voor iedereen hetzelfde signaal.

Interactieve TV en bellen vraag twee richting- verkeer met een voor jouw persoonlijke verbinding. Dat is iets heel anders. Internet biedt de mogelijkheid om die persoonlijke verbinding met de gehele wereld aan te bieden. Vroeger had KPN een heel netwerk van grote telefooncentrales en kleinere wijkcentrales. Tegenwoordig heeft internet met alle netwerken en servers die rol overgenomen.

Reageer