Na meer dan 30 jaar ziggo heb ik op 3 november een provider wisseling gemaakt van ziggo naar kpn.
T.a.v. kpn niets dan lof, helaas t.a.v. ziggo is het een tegen puinhoop.\
In sept heb ik bij ziggo telefonisch navraag gedaan over de datum waarbij ik kon overstappen naar KPN waarbij geen kosten meer cq geen contract meer zou zijn..
DE DATUM DIE ZIGGO MIJ DOORGAF WAS 3 NOV. KPN heeft de wisseling in overleg keurig afgewacht tot 3 nov.
Ik heb gelijk mijn apparatuur nextbox en modem teruggestuurd waarbij ik alleen een bevestiging kreeg van het terugontvangen modem. Wederom gebeld. Alles was in orde, nextbox was waarschijnlijk nog niet gescand(na 2 wkn!!) en het betaalde bedrag (abonnement nov) zou op 3 dgn na teruggestort worden.
Oke dacht ik, komt goed.
Nu eind nov. ontving ik de eindafrekening waarbij meer dan 60 euro ingehouden werd ivm eerder beeindigen contract. Hetgeen ik totaal niet begrijp aangezien ziggo zelf de datum van 3 nov heeft doorgegeven.
Gebeld, geen oplossing, klachtenkompas geen reactie, klantenservice geen reactie.
Ik accepteer dit niet en zie het als een fout van ziggo die mij verkeerd heeft voorgelicht en eis mijn betaalde bedrag nov minus 3 dgn retour op mijn bankrekening.
Tevens erger ik me aan de houding van ziggo na ruim 30 jaar abonnee geweest te zijn.
Een vergissing maken kan, maar herstel je fout dan en zeg sorry. zo is t om je te schamen.