Ziggocontract zonder akkoord toegestuurd

• 28 June 2022
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Vandaag was ik in Mijn Ziggo aan het kijken naar een andere samenstelling van mijn abonnement. Ik kreeg een prijsoverzicht met extra éénmalige kosten €19,95. En dit terwijl ik denk meer dan 20 jaren een abonnement heb bij Ziggo/Home.Dat viel mij zo tegen, dat ik naar andere providers ben gaan kijken. Tot mijn verbazing ontving ik een nieuw contract zonder, dat ik e.e.a. had bevestigd. Probeer dan maar de klantenservice te bereiken met het vermelde nummer 088 etc. Dit nummer moest ik bellen om mijn contract te annuleren. Eindelijk kom ik er door en de dame zag geen nieuw contract in haar administratie en ik moest morgen nog maar eens proberen. Terwijl zij mij ten onrechte een nieuw contract hadden gestuurd. Dit is de omgekeerde wereld. Ik ga nu kijken of ik mijn oorspronkelijk contract kan beëindigen.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Henk Moser Plaats je probleem op de Ziggo community, dan kan een Ziggo moderator kijken wat er moet gebeuren om dit op te lossen.  Welkom - Ziggo Community

Reputatie 6
Badge +4

Ik begrijp werkelijk niet dat mensen hun contract willen beëindigen omdat er iets misgaat. Oke je moet even in de wacht en even bellen. Maar als u bij ieder klein ongemak wilt wisselen dan heeft u vast al.veel auto/zorgverzekeraars gehad. Wellicht ook aardig wat energieleveranciers om maar nog niet te spreken over huwelijken.

Men heeft tegenwoordig veel te korte lontjes en kan niets meer verdragen. Bel.ze gewoon morgen even terug en leg uit wat er is gebeurd. 

Ik heb Ziggo gebeld, maar zij hadden een fout gemaakt en ik moet dat herstellen. Het zou ze sieren, dat zij dit zouden uitzoeken en dan terug bellen.  Nee, ik heb een probleem, wanneer ik niet binnen twee weken het niet goed gekeurde contract laat herstellen, zit ik daar aan vast. Dit is gewoon ongehoord gedrag

Reageer