Consumentenbond.nl

Activiteit consumentenbond t.a.v. Kassa en Radar.

Reputatie 4
Badge +5
  • Actieve deelnemer
  • 179 reacties
Via de t.v.-programma's kassa en radar worden er diverse "problemen aangegeven".
Het valt mij op dat zelden de consumentenbond vanuit een vertegenwoordiger aanwezig is.
Is dit afhankelijk van uitnodigingen en onderwerp?
Sommige vragen en/of problemen zijn via hun sites (ook via de uitzendingen) direct ter beschikking.
Ik begrijp dat er specifieke vragen nooit ter sprake kunnen komen. Daarom is dit forum misschien een uitkomst om elkaar behulpzaam te zijn.
Leuk dat ik af en toe een topic mag plaatsen. Soms krijg ik geen reacties. Hoeft ook niet 😁.
Via de teller: reacties blijft men toch enigszins op de hoogte qua gelezen berichten.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +5
Dag @GdR , wat een leuke vraag! Het is inderdaad zo dat vertegenwoordiging vanuit de Consumentenbond in de meeste gevallen afhangt of we worden uitgenodigd voor TV- of radio-uitzendingen. En wij bepalen per onderwerp dan of we meerwaarde kunnen bieden voor de consument - het is niet zo dat we áltijd ingaan op invitaties.

Specifieke vragen kun je altijd stellen hier. Er zijn veel deskundigen aanwezig op dit forum - maar dat had je zelf al ondervonden 😉.

Groeten!
Wendy

Reageer