Consumentenbond.nl

Bereikbaarheid Consumentenbond

• 24 januari 2021
  • 9 reacties
  • 328 Bekeken

Ik heb een volledig abonnement (met papieren gids) en wil het september nummer van 2020 inzien, krijg daarop de melding “Je bent al ingelogd, maar hebt ook een abonnement op de gids nodig om deze content te kunnen bekijken. Vragen over onze producten of diensten? Neem contact op met onze klantenservice.” Dus probeer ik contact op te nemen via mail met klantenservice (het is tenslotte weekend) krijg dan de melding dat wegens grote drukte reageren per mail (contactformulier) niet mogelijk is. Dit vind ik een slechte zaak, als je kritiek wilt hebben op slechte service van anderen (o.a. Stekeligheden), moet je wel zorgen dat je je eigen zaken op orde hebt. Lijkt me dat er genoeg mensen beschikbaar zijn die ingezet kunnen worden om mails te beantwoorden.

A. van Beek

9 reacties

Lijkt me dat er genoeg mensen beschikbaar zijn die ingezet kunnen worden om mails te beantwoorden.

Vanwege de Corona?

Reputatie 7
Badge +4

gelukkig is het weekend al weer bijna voorbij, nog even en je kunt weer gewoon bellen.

Reputatie 7
Badge +7

Helaas dat heb je met weekenden die problemen, die dan antwoorden en reacties verstoren. Het is niet des consumentenbond, je hebt dat overal. Als er geld en winst genoeg is kunnen  zij mensen inzet garanderen, nu kennelijk niet. Maar sommige dingen zijn begrijp- en verklaabaar, andere dingen niet.

Badge +8

Beste @A.W. van Beek, dank voor je bericht en excuses voor het feit dat onze Klantenservice tijdelijk minder goed bereikbaar is. Door grote drukte is ons contactformulier inderdaad tijdelijk niet te gebruiken. Telefonisch zijn we wel bereikbaar (op werkdagen tussen 9 en 18 uur via 070 445 45 45). Op deze manier kunnen we onze leden namelijk in één keer helpen. Bij e-mail zijn daar soms meerdere berichten voor nodig. Het is zeker niet de ideale oplossing, maar er wordt op dit moment hard gewerkt om het formulier zo snel mogelijk weer online te kunnen zetten.

Badge

Het is niet alleen de klantenservice die hapert, maar ook de site heeft kuren. Na een vergelijking van telecom-abonnementen bleek ik begin november ineens lid te zijn geworden. Dat kan elke maand opgezegd worden, maar ik krijg via dat mail-adres geen toegang omdat de bond mij kent van een ander mail-adres. Dat laatste mail-adres is echter niet gekoppeld aan een abonnement.

Dat wilde ik allemaal netjes per mail aan de klantenservice voorleggen, maar nou werkt de mail van de klantenservice niet. Een ongeluk komt zelden alleen, zullen we maar zeggen.

Ik wacht wel tot alle systemen weer werken…. :person_with_pouting_face:

Badge +8

Vervelend om te lezen, @Toibond. Als je even belt met onze Klantenservice (op werkdagen tussen 9 en 18 uur bereikbaar via 070 445 45 45) helpen mijn collega's je direct verder!

Ik wilde een melding maken dat de website voor internet provider niet werkt voor mijn adres (hoewel ik al 2 jaar een glazvezelaansluiting heb, zijn er volgens de vergelijker geen aanbieders beschikaar). Maar helaas kan ik de consumentenbond geen berichtje sturen. Alleen bellen of via social medium is mogelijk. Er staat ook ergens dat er mogelijkheid voor chat is, maar ik zie niet: hoe ik de chat kan activeren.

Voor een organisatie, die zich consumentenbond noemt, is het opmerkelijk dat ze niet via email te bereiken zijn. :rage:

Badge +8

Hi @T Borren, dank voor het signaal! Voor vragen over de alles-in-1-Vergelijker kun je het beste even telefonisch contact opnemen via 088 – 66 99 088 (ma - vr 09.00 tot 17.30 uur). 

Helaas is het contactformulier op dit moment nog offline omdat we op deze manier hopen dat mensen telefonisch contact met ons opnemen. Zo kunnen we ze sneller van dienst zijn. De mailvoorraden worden op dit moment weggewerkt en hopelijk is het het contactformulier daarna snel weer beschikbaar. Wanneer er een collega beschikbaar is voor een chatgesprek, zie je rechts onderin onze website een donkerblauw venstertje met ‘Kan ik je helpen?’. Wanneer je daarop klikt kun je een chatgesprek voeren. Het kan zijn dat alle collega's in gesprek zijn, je kunt het dan op een later moment nog eens proberen. Excuses in ieder geval voor het ongemak!

Beste Imke,

Bedankt voor de snelle reactie. Hopelijk houdt de consumentenbond er ook rekening mee, dat normale mensen moet werken ma-vr tussen 09:00 - 17:30 uur. 

Helaas zie ik op de website geen donkerblauw venstertje met ‘Kan ik helpen?’. 

Reageer