Chrome

• 14 December 2016
  • 7 reacties
  • 1070 Bekeken

Ik draai Chrome beta op zowel Windows als Android en sinds vorige week is de layout van het forum kapot. Geen ramp, kom ik ook eens uit mijn comfortzone door Edge te gebruiken, maar wellicht kunnen jullie het oplossen voordat de reguliere Chrome naar 56 gaat.

7 reacties

Beste A. Deen,

Bedankt voor je melding, we gaan ernaar kijken.

Groet,

Marloes
Hier kun je switchen tussen de verschillende versies.

Beste A.Deen,

Zelf gebruik ik ook Chrome en heb zelf geen problemen met de lay-out. Zou je mij een screenshot kunnen sturen (community@consumentenbond.nl) of hier kunnen plaatsen van de weergave die jij te zien krijgt? Dan kan ik navragen bij onze developers wat de oorzaak zou kunnen zijn.

Mochten meer mensen deze problemen ondervinden hoor ik het graag!

Groet,

Lotte

Geplaatst door Lotte Witty op Dec 15, 2016.
Met alle soorten van genoegen maar let op het probleem zit specifiek in de beta versie!

Het is zover, de Community is per vandaag in Chrome niet meer te gebruiken.
Het probleem zit er overigens nog steeds in en één dezer dagen gaat Chrome naar versie 56!
Reputatie 1
Beste A.Deen,

Zelf gebruik ik ook Chrome en heb zelf geen problemen met de lay-out. Zou je mij een screenshot kunnen sturen (community@consumentenbond.nl) of hier kunnen plaatsen van de weergave die jij te zien krijgt? Dan kan ik navragen bij onze developers wat de oorzaak zou kunnen zijn.

Mochten meer mensen deze problemen ondervinden hoor ik het graag!

Groet,

Lotte
Reputatie 1
Bedankt voor je melding. Helaas had ik je vorige bericht niet doorgekregen van mijn collega en zie ik deze nu pas. Mijn IT collega's zijn er ondertussen naar aan het kijken. Bedankt voor het melden. Hopelijk is het probleem snel opgelost.

Puur uit interesse waar kan ik de Beta-versie van Chrome downloaden? Het is misschien wel handig als ik deze zelf ook ga gebruiken om dit soort problemen voortaan zelf ook eerder te zien 😉

Reageer