Consumentenbond ervaren als consument onvriendelijk

• 4 July 2017
  • 2 reacties
  • 1220 Bekeken

Ik ontving van onze bond een mailtje waarin ik gratis een gidsje over veilig internetgebruik kon bestellen, Voor gebruik van het SMS nr (6100) moest ik echter de sms beveiliging van mijn telefoon opheffen. Vervolgens gebeld naar het aangegeven nummer en werd ik prima geholpen door een medewerker die e.e.a. gaat verzorgen.

Regelmatig ontvang ik aanbiedingen om nieuwe uitgaven te bestellen. Deze dien je te betalen d.m.v. een acceptgirokaart. Gezien de hoge drempel maak ik hier nauwelijks gebruik van. De consumentenbond is immer geen commerciƫle verkoopbond. M.i. zou het handiger en goedkoper zijn als deze uitgaven kunnen worden gedownload. Dit tegen een vergoeding maar nog beter zou dit binnen een plus abonnement kunnen worden ondergebracht. Bespaart aanzienlijke kosten, is consument vriendelijk en er kan snel en veilig worden gereageerd.

Beste bond denk hier eens over na Lagere kosten, snellere service en consument vriendelijk.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste M.C. Janknegt, dank je wel voor deze feedback! Ik heb je bericht ter kennisgeving doorgegeven aan mijn collega's.
Kreeg vandaag via de mail de digitale versie van "Veilig online". Klasse! Dit is dus wat ik bedoelde en echt consument vriendelijk. Dank!

Reageer