De consument delft nog altijd vaak het onderspit bij een probleem.

  • 28 January 2015
  • 1 reactie
  • 1127 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Ondanks dat er veel verbeterd is, staat de consument nog altijd zwak bij een conflict met een leverancier , dienstverlener , verzekeraar of bank. Eigenlijk zou voor elke branche een geschillencommissie wettelijk verplicht moeten zijn. Nog veel te vaak staat de consument in de kou , doordat het te duur en te omslachtig is om ook gelijk te krijgen, als we het hebben. Met een geschillencommissie als stok achter de deur, kunnen we op een goedkope manier in het gelijk gesteld worden als we tenminste gelijk hebben. Ook zal dan het aantal conflicten drastisch naar beneden gaan vermoed ik. Ideaal zou zijn , als TV - programma's , die het vele consumentenleed aan de kaak stellen , geen bestaansrecht meer hebben.

1 reactie

Ja maar ze zijn in delft ondertussen wel veel groener gaan leven. Dus dat is zeker iets positiefs

Reageer