Druk, maar toch een hobby oppakken...

• 7 August 2021
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Ik twijfel weleens. Jij misschien ook. Hoewel het je tweede Corona-zomer is, kun je eigenlijk toch niet echt lekkere momenten voor jezelf overhouden. Misschien heb je wel kinderen, een drukke studie of werk je full-time - of misschien combineer je die dingen wel. Hoe dan ook, anno 2021 is het voor iedereen een kwestie van rennen en stilstaan, al wordt staat stilstaan steeds minder. 

Soms baal ik er wel van. Ik probeer zelf veel met m’n werk bezig te zijn, ook in de vakantie, en geef me niet graag over aan de zee van tijd die je soms hebt als het zomer is. Vaak kan je er niet eens aan ontkomen: er moet alsnog gewerkt worden. En je bent heus niet de enige student die op kerstmorgen nog een beetje stresst om je tentamen van woensdag, wat je al dan niet gehaald hebt.

M’n punt is dit: ik zou bijvoorbeeld weleens gitaar leren spelen. Je hebt allerlei van die cursussen * waar je echt voor een appel en een ei klaar bent. Maar toch, wil ik de tijd er wel voor maken? Ik ben razend benieuwd hoe jullie dat doen. Durven jullie ook maar niet zoiets op te pakken? Volgens mij zou ik het gewoon moeten doen. Ik ben benieuwd naar de reacties!

Geniet van je dag!

*[Link verwijderd door beheerder]

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

mmmm, klinkt als ‘niet op die link klikken!’ 

hebben anderen dat ook?

Reputatie 5
Badge +4

Is inderdaad reklame, admins, dit gaarne verwijderen!

Reputatie 4
Badge +4

Niet alleen reclame maar ook nog met stip één van de lelijkste sites van de afgelopen tijd.

Dus hopen dat topic snel een slotje krijgt.

PS vraag me serieus af hoeveel nieuwe cursisten hij denkt aan te trekken op deze manier.

Reageer