Beste antwoord door Niels
e-mail adres wijzigen
Ik heb op de site van de cosumentenbond mijn e-mailadres gewijzigd, maar dit lijkt voor de mails van het forum geen effect te hebben. Hoe kan dat aangepast worden?
@Molenaars : Zoals @Celine CB aangeeft kunnen wij dit voor je in orde maken. Je kan ook een e-mail sturen naar community@consumentenbond.nl . Geef in het mailtje even aan wat jouw huidige e-mailadres is en wat het moet worden, dan gaan we het direct voor je regelen.
@L.J.F. de Ruiter @MrsJones : bedankt jullie reacties, maar het gaat inderdaad om het e-mailadres. Dat regelen wij voor @Molenaars .
Bekijk origineel
Misschien moet je het twee keer aanpassen. Ik heb twee wachtwoorden, een voor de community en eentje voor de site. Ik laat het maar zo maar het is natuurlijk geen email adres.
Er is wellicht een forumlid die dat ook gedaan heeft en u wellicht alles erover kan vertellen. Maar het beste kunt u nog de moderatoren aanspreken en het hen vragen. Dan komt het zeker in orde. Maar soms moet je wel wat geduld hebben, geduld is een schone zaak, en vooral bij PC of IT werk kan je geen geduld genoeg hebben. Ik heb ook wel wat problemen gekend, en nog is men aan het werk om te zorgen dat ik weer kan inloggen en net als MrsJones heb ik ook twee wachtwoorden, wat volgens mij ook problemen geeft. Ik heb andere wachtwoorden aangevraagd, misschien heb ik nu wel 4 wachtwoorden. Kortom als het computerwerk wordt, wat uw probleem ook is, dan duurt het even.
Hi @Molenaars , dank voor je bericht.
Wil je mij en@Monique svp een privébericht willen sturen met je mailadres? Dan gaan we dit zsm voor je oplossen 🙂
Groet,
Celine
Wil je mij en
Groet,
Celine
Aan alle reageerders, ik heb het NIET over wachtwoorden, ik heb het over een te wijzigen e-mailadres.
Dat is bekend maar er gaan meer dingen dubbel, in dat geval is de vraag waar dat aan ligt.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.