Consumentenbond.nl
Beantwoord

e-mail adres wijzigen

Ik heb op de site van de cosumentenbond mijn e-mailadres gewijzigd, maar dit lijkt voor de mails van het forum geen effect te hebben. Hoe kan dat aangepast worden?
icon

Beste antwoord door Niels 11 september 2018, 19:45

@Molenaars : Zoals @Celine CB aangeeft kunnen wij dit voor je in orde maken. Je kan ook een e-mail sturen naar community@consumentenbond.nl . Geef in het mailtje even aan wat jouw huidige e-mailadres is en wat het moet worden, dan gaan we het direct voor je regelen.

@L.J.F. de Ruiter @MrsJones : bedankt jullie reacties, maar het gaat inderdaad om het e-mailadres. Dat regelen wij voor @Molenaars .
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Misschien moet je het twee keer aanpassen. Ik heb twee wachtwoorden, een voor de community en eentje voor de site. Ik laat het maar zo maar het is natuurlijk geen email adres.
Reputatie 5
Badge +6
Er is wellicht een forumlid die dat ook gedaan heeft en u wellicht alles erover kan vertellen. Maar het beste kunt u nog de moderatoren aanspreken en het hen vragen. Dan komt het zeker in orde. Maar soms moet je wel wat geduld hebben, geduld is een schone zaak, en vooral bij PC of IT werk kan je geen geduld genoeg hebben. Ik heb ook wel wat problemen gekend, en nog is men aan het werk om te zorgen dat ik weer kan inloggen en net als MrsJones heb ik ook twee wachtwoorden, wat volgens mij ook problemen geeft. Ik heb andere wachtwoorden aangevraagd, misschien heb ik nu wel 4 wachtwoorden. Kortom als het computerwerk wordt, wat uw probleem ook is, dan duurt het even.
Reputatie 7
@L.J.F. de Ruiter , Je oude wachtwoorden werken niet meer als je een nieuw aanvraagt, tenzij er met de betrffende website iets mis is maar slecht werkende en lekkende websites vind je bij de Fiscus, gemeenten en andere instellingen die onze privé gegevens moeten bewaken.
Reputatie 5
Badge +6
@MrsJones , u hebt gelijk wat de wachtwoorden betreffen. In het begin ging het even moeilijk omdat ik allang een wachtwoord van de CB had. En als het even niet werkt ben je gauw geneigd te zeggen wachtwoord vergeten om met een snel verkregen nieuw weer wel op de site te kunnen. Maar op een gegeven moment raakt jij of de computer in de war. Maar het is allemaal weer goed, ik heb nog wel ongeveer hetzelfde in het Eneco forum, maar ook daar wordt aangewerkt. Alleen MrsJones daar heeft Molenaars niets aan, die gaat het om een nieuw emailadres en niet om onze wachtwoorden. We wijken weer af van de topic.
Reputatie 7
@L.J.F. de Ruiter , zo heb ik ook bij één site het ene na het andere wachtwoord aangemaakt omdat het telkens niet lukte om in te loggen. Ik noteer ze wel maar bij deze site weet ik nog steeds niet welk ww van de zes het juiste is, dat vergeet ik telkens aan te strepen en het is te lang om te onthouden, ik maak meestal zinnen afgewisseld met cijfers en tekens , 't is dus wel mijn eigen schuld dat ik daar altijd zit te prutsen.
Reputatie 3
Badge +2
Hi @Molenaars, dank voor je bericht.
Wil je mij en @Monique svp een privébericht willen sturen met je mailadres? Dan gaan we dit zsm voor je oplossen 🙂

Groet,
Celine
Reputatie 7
@L.J.F. de Ruiter ik kwam op de verschillende wachtwoorden door de verschilende adressen, het is dus gewoon mgelijk mdat deze ste twee onderdelen heeft. Met een ww is het niet erg maar als je een bepaald email adres niet meer kunt gebeuren is dat wel erg lastig. En zo kom je van teen op tander. 😉
Aan alle reageerders, ik heb het NIET over wachtwoorden, ik heb het over een te wijzigen e-mailadres.
Reputatie 6
Badge +6
@Molenaars : Zoals @Celine CB aangeeft kunnen wij dit voor je in orde maken. Je kan ook een e-mail sturen naar community@consumentenbond.nl . Geef in het mailtje even aan wat jouw huidige e-mailadres is en wat het moet worden, dan gaan we het direct voor je regelen.

@L.J.F. de Ruiter @MrsJones : bedankt jullie reacties, maar het gaat inderdaad om het e-mailadres. Dat regelen wij voor @Molenaars .
Reputatie 7
Aan alle reageerders, ik heb het NIET over wachtwoorden, ik heb het over een te wijzigen e-mailadres.

Dat is bekend maar er gaan meer dingen dubbel, in dat geval is de vraag waar dat aan ligt.
Reputatie 7
Badge +7
Beste @Molenaars,

Ik heb het voor je aangepast. Bedankt voor je berichtje.

Groet,
Monique

Reageer