Consumentenbond.nl

Electrische bakfiets

Ik zou het niet alleen voor mij maar ook voor anderen fijn vinden als u de consumentenbond eens de " electrische bakfiets test"

7 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hoi @Geert van Eupen, welkom bij de community! In het voorjaar heeft @Gerard Kroon tips gedeeld waar je op kunt letten als je een elektrische bakfiets wilt kopen, heb je daar iets aan? Jammer genoeg is het budget van de Consumentenbond niet oneindig en kunnen we niet alles testen... open voor suggesties staan we wel, dus voor de beeldvorming: welke aspecten vind je belangrijk om getest te zien?
Dag Natalie,
Ik kan me haast niet voorstellen dat hier geen vragen over zijn, temeer dat dit een opkomend product is. Is Baboo wel de beste (het is ook de duurste) wat is er nog meer en wat is een goed alternatief. de adviezen zijn overal anders, daar prijst men het merk aan wat men verkoopt. Ik ben eigenlijk op zoek naar een onafhankelijk onderzoek van de elektrische bakfiets.
Reputatie 5
Badge +7
Ik snap wat je bedoelt! Ik geef je suggestie in elk geval door. Ondertussen zijn andere consumenten welkom om hier te laten weten of ze zo'n test interessant vinden en wat ze dan uit zo'n test hopen te halen. En mocht iemand een goede tip voor @Geert van Eupen hebben: shoot!
Reputatie 4
Badge +5
Even t.a.v. @Natalie Rosien ,
Dag Natalie. Is het mogelijk dat je deze topic laat verplaatsen in een andere rubriek, zodat er andere leden ervaringen en adviezen kunnen geven?
Reputatie 7
@GdR
De rubriek is niet van invloed als mensen ervaringen (willen delen) of adviezen willen geven. Dat kan in iedere rubriek.
Reputatie 7
Badge +4
Ook al zijn zij wellicht in opkomst, ik vermoed dat er toch een relatief zeer klein publiek voor is die hier in geïnteresseerd is. Wellicht in het centrum van Amsterdam, maar ik heb er hier nog nooit een gezien. Het lijkt mij daarom geen product waar een uitgebreide test aan gewijd zou moeten worden, mede omdat het erg dure producten zijn.
Misschien zijn er organisaties die zich specifiek op fietsen en dergelijke richten die zulke producten getest hebben.
Reputatie 4
Badge +5
Dag @Natalie Rosien ,
Mag ik even een reactie plaatsen t.a.v. mijn opmerking:
GdR schreef:

Even t.a.v. @Natalie Rosien ,
Dag Natalie. Is het mogelijk dat je deze topic laat verplaatsen in een andere rubriek, zodat er andere leden ervaringen en adviezen kunnen geven?

Mijn bedoeling was om bepaalde onderwerpen in een juiste rubriek te laten plaatsen.
Via de opmerking van @A. Deen en de toegekende like vanuit een moderator, zal ik deze niet meer plaatsen 😊.
Je hebt volgens mij al diverse mogelijkheden (via link), aangegeven, om nadere informatie te krijgen 😀.
(zie laatste reactie qua datum).
Via de blauwe zoekbalk mis ik telkens een soort van "zoeksleutel".
Moet men zelf als lid dit telkens aangeven?
PS: @Geert van Eupen Sorry dat ik deze reactie plaats in uw vraagstelling. Volgens mijn heeft Natalie u toch wat aanwijzingen kunnen geven. Succes met eventueel deze aanschaf.

Reageer