Consumentenbond.nl

Energiecollectief pagina erg verwarrend

• 11 januari 2021
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

• Bondsbeginner
  • 0 reacties

Ligt het nou aan mij, of is de pagina van het energiecollectief verwarrend?

Ten eerste is daar de tijdlijn, die zegt dat de veiling is op 1 november, het aanbod op 1 december (op of vanaf?) en de sluiting op 10 januari.

De blauwe “tijdlijn” die aangeeft hoe ver het energiecollectief is, stopt op 1 december, en staat nu (een dag na 10 januari) nog steeds op 1 december, in andere woorden energiecollectief is nog niet gesloten? Daarintegen staat er bij sluiting collectief een slotje, dat zou kunnen betekenen dat het WEL is gesloten, echter stond dat slotje voor 10 januari ook al op dicht.

Ten tweede is daar het moeten invullen van je emailadres voor de inschrijving, dat zoals daar letterlijk staat, nodig is voor het aanbod, en een “aanbod op maat”.

Als ik mij dus inschrijf per email omdat dat nodig is voor het aanbod dan verwacht ik dus natuurlijk een aanbod per email.

Heb echter geen enkele email gehad (ook niet in spam, heb gecheckt), energiecollectief is nu gesloten, helaas pindakaas.

Dat moeten jullie echt veranderen want die inschrijving zit vol tegenstrijdigheden.

2 reacties

Badge +8

Hi @A00, wat jammer dat je ons Energiecollectief als verwarrend hebt ervaren. Na inschrijving hoor je inderdaad een bevestigingsmail te krijgen. Als deze mail niet in de map Ongewenste Mail terecht is gekomen, kan het ook zijn dat er een typefoutje in is geslopen. Je kunt in het vervolg altijd contact opnemen met mijn collega's hierover. Zij staan op werkdagen voor je klaar tussen 9.00 en 17.30 uur via 088-66 99 088. Ons nieuwe Zekergroen Energiecollectief is overigens sinds 11 januari ‘live’, dus mocht je nog een poging willen wagen, dan heb je nog alle tijd! En neem bij onduidelijk dus vooral telefonisch contact op.

Heb echter geen enkele email gehad (ook niet in spam, heb gecheckt), energiecollectief is nu gesloten, helaas pindakaas.

Als steeds ingeschrevene (uit solidariteit, niet echt als belangstellende), word ik juist aanhoudend overspoeld door e-mails van het Energiecollectief.

Reageer