Consumentenbond.nl
Beantwoord

eps ... Mijn consumentenbond is tijdelijk gesloten

Reputatie 4
Badge +4
  • Actieve deelnemer
  • 235 reacties
Hebben jullie dit ook?
Hoe nu je password wijzigen?

Via 'Password vergeten' bij het inloggen misschien?
icon

Beste antwoord door cbw62 26 juni 2018, 12:35

Hartelijk dank!

Het werkt prima!
Sorry dat ik nu pas reageer. Was druk met wat andere zaken.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hoi @cbw62 ,

Ik heb zojuist gekeken en de 'Mijn Consumentenbond' is (weer) beschikbaar. Lukt het bij jou ondertussen ook? Zo niet, dan zet ik het direct uit naar de collega's om het nader te onderzoeken.

Prettig weekend!
Reputatie 6
Badge +6
Hi @cbw62 ,

Is het ondertussen allemaal opgelost? Anders trek ik vandaag nog een sprintje naar de collega's van het Serviceteam om het uit te laten zoeken.
Reputatie 4
Badge +4
Hartelijk dank!

Het werkt prima!
Sorry dat ik nu pas reageer. Was druk met wat andere zaken.
Reputatie 6
Badge +6
@cbw62 : Geen punt, fijn om te horen dat alles weer werkt.
Reputatie 7
Zojuist probeerde ik in te loggen na het invullen van een vragenlijst, ik werd automatisch doorgestuurd naar het panel. Ik heb daar een ander wachtwoord dan hier (ik moet het opzoeken), dat vind ik vreemd, één site, twee wachtwoorden.
Reputatie 7
Badge +7
Mevrouw Jones schreef:

Zojuist probeerde ik in te loggen na het invullen van een vragenlijst, ik werd automatisch doorgestuurd naar het panel. Ik heb daar een ander wachtwoord dan hier (ik moet het opzoeken), dat vind ik vreemd, één site, twee wachtwoorden.

Hoi @MrsJones, ik heb dit zojuist voor je nagevraagd bij mijn collega's van het panel, en zij geven aan dat dit te maken heeft met het feit dat de website van het panel een site is die los staat van de reguliere website. Er worden immers ook andere gegevens verwerkt dan bijvoorbeeld via deze community, en daarom is de inlog verschillend. Momenteel wordt er wel gewerkt aan een koppeling tussen deze twee sites, maar ik durf niet te zeggen wanneer dit afgerond zal zijn. Je zou in de tussentijd natuurlijk wel één van je twee wachtwoorden aan kunnen passen zodat de gegevens weer gelijk zijn. 😉
Reputatie 7
O, nu snap ik het, het lijkt me wel handiger als je gewoon van het één naar het ander kunt switchen maar het is geen ramp. Die wachtwoorden vormen samen een soort combinatie die makkelijk te onthouden is, ik laat het maar even zo, wie weet wat de IT toekomst brengt.

Reageer