Consumentenbond.nl
Vraag

Foutmelding nieuwsbrief


  • Nieuwe deelnemer
  • 3 reacties
nieuwsbrief 16-12-2018 bespaar op je hypotheek
Gaat om het volgende krijg steeds een fout melding er gaat iets mis.
betreft om rente bemiddeling en oversluiten hypotheek.
probeer het nu 3 dagen .
wie heeft er meer last van

groet Ruud

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi @kosse,

Vervelend om te horen dat het niet lukt. Zou je de betreffende e-mail door willen sturen naar community@consumentenbond.nl? Dan kijk ik er even naar.
Hallo Monique
heb de email gestuurd .

groet Ruud
Reputatie 7
Badge +7
Dag @kosse,

Ik heb de e-mail ontvangen, waarvoor dank. Waar gaat het precies mis? Bij het aanklikken van het blokje in de e-mail zelf, of op de pagina waar je dan terecht bent gekomen? Bij mij werken beide naar behoren, dus ik ben even benieuwd waar de fout bij jou zit.

Groet,

Monique
Hallo

Het gaat mis als ik alle gegevens heb ingevoerd ,zo wel van de rente bemiddeling en over sluiten hypotheek. En voor 99 procent weet ik zeker dat ik alle gegevens goed heb ingevuld. Maar daarna als hij de berekening of uitslag moet geven zegt hij steeds (er gaat iets mis sorry)
groet Ruud

Reageer