Consumentenbond.nl
Beantwoord

Geen online toegang tot test ondanks consumentenbond extra abonnement

In de mail van 09-09-2018 "Ontdek de nieuwste snufjes en handige apparaten" staat een link naar
"Nieuwe tests: rechtsbijstandverzekering & appelstroop".
Ik wil de test (appelstroop) bekijken, ik heb als abonnement (met een andere gids dan de consumentengids)

Consumentenbond Extra

• 11 keer per jaar Consumentengids of een andere gids naar keuze.
  • Hulp bij kwesties over aankoop, garantie en voorwaarden
  • Online toegang tot alle testinformatie
(https://www.consumentenbond.nl/service/abonnement/tarieven/abonnementen-tarieven)
En toch mag die test niet bekijken.
Dat lijkt mij niet orde!
icon

Beste antwoord door Monique 10 september 2018, 17:12

Hier ben ik weer @Molenaars. De reden dat je het artikel over appelstroop niet kunt inzien, is omdat dit een artikel betreft uit de Consumentengids, en daar ben je niet op geabonneerd. Er zit namelijk een verschil tussen alle artikelen uit gidsen die gedigitaliseerd zijn zoals deze, en online testinformatie. Die laatste vind je hier terug, en daar heb je uiteraard met jouw abonnement wel toegang tot. De uitslag van het gidsartikel kan je overigens wel teruglezen op deze pagina.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ik ga dit voor je uitzoeken @Molenaars!
Reputatie 7
Badge +7
Hier ben ik weer @Molenaars. De reden dat je het artikel over appelstroop niet kunt inzien, is omdat dit een artikel betreft uit de Consumentengids, en daar ben je niet op geabonneerd. Er zit namelijk een verschil tussen alle artikelen uit gidsen die gedigitaliseerd zijn zoals deze, en online testinformatie. Die laatste vind je hier terug, en daar heb je uiteraard met jouw abonnement wel toegang tot. De uitslag van het gidsartikel kan je overigens wel teruglezen op deze pagina.
Dit was mij wel duidelijk, maar ik maak dus bezwaar tegen "Online toegang tot alle testinformatie" op de informatiepagina over mijn abonnement. Het is testinformatie maar ik krijg er geen online toegang toe. Zeg dan "toegang tot alle online testinformatie", dat is iets anders.
Het is mij nooit duidelijk geworden of gemaakt dat er ook niet-online testinformatie is.
Reputatie 2
Badge +2
Hi @Molenaars, goed dat je dit aangeeft.
Wij gaan dit intern doorgeven.

Groetjes,
Celine
Reputatie 7
Badge +7
Molenaars schreef:

Dit was mij wel duidelijk, maar ik maak dus bezwaar tegen "Online toegang tot alle testinformatie" op de informatiepagina over mijn abonnement. Het is testinformatie maar ik krijg er geen online toegang toe. Zeg dan "toegang tot alle online testinformatie", dat is iets anders.
Het is mij nooit duidelijk geworden of gemaakt dat er ook niet-online testinformatie is.

Nog even een terugkoppeling @Molenaars. Persoonlijk vind ik dat je hier helemaal gelijk in hebt. Ik heb dit dan ook zoals @Celine CB aangaf intern besproken, en de zin is aangepast. Overigens staat het op andere plekken wél aangegeven zoals jij voorstelde. Een foutje van onze kant dus.
Kan ik het goedmaken door je de test alsnog toe te zenden?
Hi Monique,
Ja, als je me de volledige test wil toesturen, graag. Bij voorkeur per e-mail.
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +7
Ah, ik had de gids al voor je klaarliggen in een envelop. Maar per e-mail mag natuurlijk ook, als je dat liever wil.
Laat die (papieren) gids maar komen dan, hartelijk dank.

Reageer