Consumentenbond.nl
Vraag

Gratis e books

Goedemorgen allemaal

Ik kreeg een bericht van de consumentenbond dat ik gratis e books kon downloaden.
Gelijk enthousiast geprobeerd dit te doen natuurlijk.
keer op keer foutmelding.
iedere keer tijdens het bestelproces krijg ik de mededeling "Er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van jouw order"
ook al gemeld via een e mail maar het antwoord laat erg lang op zich wachten. Misschien dat iemand me hier sneller kan helpen aan een oplossing

11 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hi @J.M.C.M. Gerrits,

Goed dat je je vraag hier stelt, welkom! Dit is inderdaad een bekend probleem, waar hard aan gewerkt wordt. Welke e-books wilde je downloaden? Ik maak het graag voor je in orde.
Reiswijzer Gezond op reis
Reiswijzer Vliegen

en

4 delen van het e-book 1001 Reparaties in huis

dank voor de snelle reactie Monique
Reputatie 7
Badge +7
Geen probleem @J.M.C.M. Gerrits, het serviceteam neemt spoedig contact met je op zodat je de e-books snel in ontvangst mag nemen. 🙂
Top!
Reputatie 4
Badge +6
Dag @Monique ,
Je hebt aangegeven dat in het geval van de topic t.a.v. @J.M.C.M. Gerrits jullie direct actie hebben ondernomen. Daarvoor mijn complimenten🙂.
Echter blijft bij mij de vraag hangen: Moet men een topic plaatsen, zodat er na een "klacht" wel persoonlijk een activiteit verricht word?
Misschien kun je aangeven in hoeverre de status bekend is t.a.v. dit probleem.
Dit b.v. via een algemene mededeling.
PS: Heb je mijn nieuwe topic: Ideeënbus gelezen?
Reputatie 7
Badge +7
Ha @GdR,

Om terug te komen op je vraag:
Echter blijft bij mij de vraag hangen: Moet men een topic plaatsen, zodat er na een "klacht" wel persoonlijk een activiteit verricht word?
Nee, dat moet niet. Het mág uiteraard wel. Klachten, vragen en feedback zijn er natuurlijk altijd, en het staat een consument te allen tijde vrij om deze op de community te delen. Sterker nog, in gevallen zoals deze is het vaak zo dat zo'n probleem juist onder onze aandacht wordt gebracht doordat een consument dit aankaart. We kunnen immers geen actie ondernemen op het moment dat ons niet duidelijk is dat er iets speelt. Kortom: Graag zelfs dus! 🙂
Reputatie 7
Badge +7
@J.M.C.M. Gerrits, heeft mijn collega je inmiddels mogen treffen?
Reputatie 4
Badge +6
Dag @Monique ,
Bij mij blijft toch even "de hamvraag" hangen: Voordat vanuit de consumentenbond deze faciliteit wordt aangeboden, zijn er diverse testen uitgevoerd?
Bedankt voor jouw "feedback".
Reputatie 7
Badge +7
Uiteraard, maar dat neemt niet weg dat producten naderhand kunnen wijzigen, of dat een probleem bij een gebruiker kan liggen in plaats van bij ons @GdR.
Uiteraard, maar dat neemt niet weg dat producten naderhand kunnen wijzigen, of dat een probleem bij een gebruiker kan liggen in plaats van bij ons @GdR.
Lullig dat je als woordvoerder in deze discussie iedere keer weer met een antwoord moet komen maar ik denk eerlijk gezegd dat het toch echt jullie ICT afdeling is die hier een probleem heeft. Ik zie meerdere mensen met het probleem en het gaat voor zover ik weet niet om vage apparaten of browsers die niemand ooit zal testen.
Reputatie 7
Badge +7
Dat is geen probleem hoor, @D. de Vries! 😉 De kans is inderdaad zeker aanwezig dat het in dit specifieke geval aan ons ligt. Weet dat we hard bezig zijn om het probleem op te lossen. In de tussentijd is het fijn dat iedereen die dit probleem ervaart het (hier) meldt. Zo kunnen wij verschillende situaties naast elkaar leggen om zo de rode draad te ontdekken, en tevens een inschatting maken van hoe groot het probleem is.

Reageer