Consumentenbond.nl

Haal die grote knop onder het reageerveld weg (Mobiel)

• 4 maart 2019
  • 4 reacties
  • 793 Bekeken

Badge
Zojuist probeerde ik via de mobiele site te reageren op een bericht en tot drie keer toe gebeurde het dat ik misklikte op mijn toetsenbord, waardoor deze verdween. Als je snel aan het typen bent klik je dus vervolgens op het gebied net onder het tekstveld, en laat daar nou precies een gigantische knop zitten met een aanbevolen/relevant topic.

Je wordt meteen doorgestuurd en je reactie mag je weer helemaal opnieuw typen. Zou handig zijn als deze knop op mobiel wat wordt verplaatst.

4 reacties

Badge +6
Ha @Stoop12, sorry voor het ongemak! Wat voor telefoon gebruik je?
Ik geef jouw suggestie graag door! ☺
Reputatie 7
Badge +7
Hi @Stoop12,

Ik heb zojuist zelf ook even gekeken, maar als bij mij het toetsenbord 'aan' staat, zijn de betreffende knoppen niet zichtbaar:

Ziet het er bij jou anders uit? Zou je hier wellicht een printscreen van kunnen maken? Dat helpt ons met het begrijpen van het probleem. 🙂 Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb het ook als je het schermpje eerst voltypt met tekst. Dan staat de cursor een keer rechtsonderaan bij het blauwe "Reageer"-vakje. En als je dan een typefout wil corrigeren is het heel krap. Voor je het weet is je bericht weg.
Reputatie 7
Badge +7
Beste @Stoop12,

Ik heb jammer genoeg niets meer van je vernomen. Is het probleem inmiddels al opgelost?

Reageer