Heb jij je laptop recent laten repareren?

• 18 March 2016
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

Ik ben op zoek naar mensen die willen meewerken aan een interview over reparatie(s) van hun laptop. Zou je hier aan willen meedoen? Repareer je hem zelf, ga je naar de winkel of heb je je laptop weggedaan toen een reparatie nodig was….?

Wie zoek ik?Voor de interviews zoek ik mensen die een laptop hebben die gerepareerd moe(s)t worden. Het gaat om problemen met hardware, dus niet over problemen met computerprogramma’s of het besturingssysteem.

Extra informatieHet interview kan telefonisch plaatsvinden, maar als je het leuk vindt ben je ook van harte welkom bij de Consumentenbond. In dat laatste geval vergoed ik jouw reis- en parkeerkosten en mag je een Consumentenbond boek uitkiezen! Een telefonisch interview levert je een gratis Digitaalgids op.

Doe je mee?Wil je meedoen aan dit interview? Stuur dan een mail naar MBevers@consumentenbond.nl of laat het weten in een reactie.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ik heb geen vertrouwen in de kwaliteit van de reparaties . Ik wil niet dat iemand anders in mijn bestanden en gegevens kan kijken. Verder zijn de kosten vaak hoog. De kans bestaat dat het ding zoek raakt of beschadigd of slechter terugkomt. Ik probeer het zelf of vraag een handig iemand die ik ken. mijn nieuwe laptop had in de garantietijd grote softwareproblemen vanaf de eerste dag , die volgens mij niet onder garantie vallen. Daar heb ik eerder mijn neus mee gestoten. Dit keer heeft mijn dochter het gelukkig op kunnen lossen. Mijn oude laptop gaat weg nadat ik de harde schijf verwijderd en vernietigd heb. Dat wordt mij door meerdere mensen aangeraden.
Reputatie 7
Badge +6
Dit is alles wat ik er over te melden heb. Op een interview zit ik niet te wachten.

Reageer