Consumentenbond.nl
Beantwoord

Hoe kan ik uitloggen

• 17 januari 2020
  • 3 reacties
  • 316 Bekeken

Badge

In gerelateerde topics staat o.a. uitloggen is bijna onmogelijk op jullie site. Daaronder staat dan wat tekst, een uitleg wellicht, maar ik kan er niets mee. Ik kan alle balletjes, mannetjes en alles wat rechts bovenaan staat om uit te loggen niet vinden

Een forumlid doet mij een advies en suggestie om uit te loggen en vervolgen bij de CB in te loggen en zo naar de community en forum gaan….. dan zou het allemaal weer in orde komen. Maar uitloggen is nergens te vinden. Wie weet hoe het moet of waar staat wat je duidelijk, dus stapsgewijs moet doen, en s.v.p. niet via balletjes, poppetjes, streepjes enz., die ik niet vinden kan. Bij veelgestelde vragen niets te vinden, bij zelf zoekvak invullen en vragen naar uitleg, geen adequate oplossing. De moed begint me zo zachtjes aan in de schoenen te zakken./

icon

Beste antwoord door A. Deen 17 januari 2020, 00:55

Waarom open je nou weer een andere topic?

Op het (ronde) hoofdje en dan onderaan.

Bekijk origineel

3 reacties

Waarom open je nou weer een andere topic?

Op het (ronde) hoofdje en dan onderaan.

Reputatie 7
Badge +7

Dank je @A. Deen . Dat komt doordat ik alles geprobeerd heb en naar veelgestelde vragen ben gegaan, en ook zelf vragen heb gesteld, die geen oplossing gaven. Wel zag ik dat meerdere leden moeite met uitloggen hadden. Aldus dacht ik, wellicht zijn er nog andere oplossingen, c.q. andere wegen uit te loggen. Maar de topic mag ook weer verdwijnen. Als telkens niets lukt zoek je ‘uit nood” naar andere oplossingen of een kat in het nauw maakt rare sprongen. Sorry, maar gezien alle discussie en beweringen had de CB toch zelf uitleg moeten geven waarom die veranderingen, voor mij problematiek en ergernissen, doorgevoerd zijn. Groet Leo.

Reputatie 6
Badge +5

Op (heel veel) sites log je uit via een menu rechts boven, ook bij Tweakers, Google, Facebook en YouTube wordt het zo gedaan. Vaak heeft dit menu jouw naam / profiel foto als knop.
Ik vind dit zelf een duidelijk en fijne manier!

Reageer