Consumentenbond.nl
Beantwoord

Hoe lees ik de digitale versie van de consumentengids?

• 9 februari 2021
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Badge

In mijn abonnement overzicht zie ik dat ik nu een aparte factuur krijg voor de papieren consumentengids. Op zich wil de gids ook wel digitaal lezen. Hoe kan dat?

Kan je de digitaalgids ook digitaal lezen? Zo ja, hoe kan ik mijn papieren digitaalgids abonnement omzetten in een digitaal digitaalgids abonnement?

icon

Beste antwoord door Imke 9 februari 2021, 17:26

Hi @wade68, dank voor je vraag! Je leest je digitale tijdschriften in onze Online Reader. Als je je abonnement wilt omzetten naar een digitale variant, kun je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Je bereikt hen op werkdagen tussen 8.30 en 18 uur via 070 445 45 45.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +8

Hi @wade68, dank voor je vraag! Je leest je digitale tijdschriften in onze Online Reader. Als je je abonnement wilt omzetten naar een digitale variant, kun je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Je bereikt hen op werkdagen tussen 8.30 en 18 uur via 070 445 45 45.

Badge

@Imke bedankt voor de link! Ik zie hem nu ook helemaal onderaan onder het kopje “Webwinkel” staan. Wat is dat moeilijk te vinden!  Via de “Gerelateerde links” rechts vond ik nu ook een artikel archief, ook super handig.

Waarom staan deze links niet prominent in het menu?

Badge +8

Graag gedaan en dank voor je feedback. Ik geef het als signaal door aan de verantwoordelijke afdeling.

Reageer